9 Reacties

3 maanden geleden

Stil hoekje in een restaurant. Op een bankje bij de speeltuin. Ik weet niet wat voor kolf je hebt? Elektrisch/handsfree etc

3 maanden geleden

Ik heb een draadloze Kolf, dus die prop ik er dan ergens in. Bijv op de wc ofso en anders gewoon op een andere rustigere plek. In de auto doe ik het vaak als het wat rustiger is, en dan haal ik als het klaar is ze er uit als er bijna geen auto's rijden. En als dan wel iemand kijkt, dan kijken ze de andere kant maar op als ze dr last van hebben :)

3 maanden geleden

Reactie op Jessara

Stil hoekje in een restaurant. Op een bankje bij de speeltuin. Ik weet ni ...
Ik heb een handkolf en een Medela freestyle handsfree (maar dus niet draadloos).

3 maanden geleden

Reactie op Lace

Ik heb een handkolf en een Medela freestyle handsfree (maar dus niet draadl ...
Ik ben een paar keer op de bonnefooi een restaurantje ingelopen om te vragen of ik daar ergens kon kolven. Meestal kan dat wel, vaak mocht ik dan even in de personeelsruimte of in een feestzaal die niet gebruikt wordt. Zoiets kan je proberen!

3 maanden geleden

Ik doe het dan op de wc waar ook de verschoontafel is zodat de dreumes daar ook kan zijn. Eventueel speelgoed meenemen.

3 maanden geleden

Ik neem een handkolf mee, zorg dat ik een hemd aanheb die naar beneden kan en shirt dat omhoog kan, dan kan ik de handkolf er zo tussen doen dat niemand mn borsten ziet. Heb zo op een rustig plekje in de starbucks gekolfd, en zelfs in het vliegtuig toen er iemand naast me zat…

3 maanden geleden

In de park op een afgelegen bankje waar niet zo veel mensen voorbij lopen. Op een kleed op de grond kan natuurlijk ook. Hier met medela handsfree dit gedaan

3 maanden geleden

Bedankt voor alle tips! Zit een hoop bij waar ik nog niet aan gedacht had.

3 maanden geleden

In een rustige cafe/restaurant. Ik knoop dan nog een hydrofiele doek om mijn nek. Koffie bestellen en tussendoor kolven.