7 Reacties

3 maanden geleden

Heb je al eens geoefend met een flesje? Hieronder vind je de info van la leche league over de hoeveelheid afgekolfde melk per leeftijd. Dit zijn gemiddelden, zou kunnen dat je kindje meer of minder drinkt, maar het is wel goed om vanuit deze hoeveelheid te beginnen. Je mag het op kamertemperatuur geven, dat is wel zo makkelijk. Onze dochter wil het helaas alleen opgewarmd drinken.

3 maanden geleden

Mijnes drinkt exclusief gekolfde melk en idd gewoon kamertemperatuur. Ik laat de gekolfde melk staan totdat hij de volgende keer drinkt.

3 maanden geleden

Mijn dochter drinkt 70cc op kamertemperatuur. Ze is 2 maanden. Krijgt aan de borst 10-12 voedingen per 24 uur.

3 maanden geleden

Stel je voor ik wil naar buiten en dochter heeft honger kan ik dan afgekolfde melk meenemen naar buiten zodat ik het gelijk kan geven zonder op te warmen? Dan wel in een koeltas neem ik aan?

3 maanden geleden

Reactie op Melis07

Stel je voor ik wil naar buiten en dochter heeft honger kan ik dan afgekolf ...
Afgekolfde melk mag je gewoon zo geven op kamertemperatuur. Als je het in de koelkast hebt bewaard, kun je het opwarmen. Ik heb zelf een koeltas voor een fles. Daarin neem ik het mee.

3 maanden geleden

Ik kolf ook 1 x per dag en geef dan flesje van 125cc ene keer drinkt ze dat wel op andere keer niet. Melk mag 6 uur buiten de koelkast. 3 dagen in de koelkast en 1 jaar in de vriezer.. Als je het opgewarmt hebt mag je het overgebleven niet opnieuw gebruiken.

3 maanden geleden

8 dagen in de koelkast volgens la leche league zelfs