6 Reacties
één maand geleden
Kinderarts heeft ons destijds op het hart gedrukt dat als de baby/het kind niet fit is, dan absoluut niet vaccineren. Ze hebben dan meer moeite met weerstand opbouwen. Het vaccin kan later zonder problemen gegeven worden. Ik heb mijn afspraak verzet, deden ze erg moeilijk over, maar het is jouw kind, jouw keuze. En als ze helemaal lastig doen, in coronatijd mocht je niet eens komen en werd het zonder gedoe verzet 😉 is vaak een logistieke kwestie als ze moeilijk doen.
één maand geleden
Bij mijn oudste dochter ook eens gebeld net voor haar vaccinatie dat ze niet lekker was en verhoging had. Toen gebeld en overleg gehad. Zij adviseerde toen ook om niet te gaan en een andere afspraak te maken.
Ik zou dus de afspraak inderdaad verzetten en je dochtertje eerst laten opknappen
één maand geleden
Ik zou ook verzetten, wij hebben het rotavaccin toen verzet omdat onze dochter met 8 weken extreme darmkrampen had en we dat niet nog eens wilden verergeren met het vaccin. Het consultatiebureau ging daarin heel begripvol mee. Uiteindelijk heeft ze de vaccins met 3 en 4 maanden gehad toen de ergste krampjespiek was geweest. In jullie geval zal een week langer vast niet uitmaken, als ze moeilijk doen zal het indd een planmatige reden hebben.
één maand geleden
Bij ons cb wordt geadviseerd om niet te vaccineren bij koorts/ziekte. Ze doen ook eigenlijk nooit moeilijk als we iets willen verplaatsen. Ze houden er alleen wel rekening mee dat er bij sommige vaccinaties een minimale of maximale tijd tussen moet zitten. Ik zou dus uitstellen tot ze weer beter is.