999 Reacties
2 jaar geleden
Hoi!
Ik ben nu 5 +4 wk en ben misselijk, krampen, wat futloos nu met de warmte en snel buiten adem.
Bij mij verschilt het heeel erg op momenten, merk wel als afleiding heb dat beter gaat. Thuis ga k heel erg eraan denken en alles extra voelen haha
Mn nacht rust is redelijk, circa 7u per nacht met paar onderbrekingen. Mag niet klagen
Werken gaat tot nu toe nog goed, wel net nieuwe baan dus wel een beetje extra moe. ( werk in de zorg) maar word wel misselijk van alle vieze geurtjes haha bespaar de details
Ik ga denk 6 setjes kleding in maat 50 kopen en stuk of 10 rompers. Ben ook onzeker hierover dat k teveel of te weinig koop..
K ga voor lange mouw en mouwloos.
Groetjes 💕
2 jaar geleden
Ha meiden,
Ik ben met vlagen misselijk. En krijg bijna geen hap eten meer door m'n keel. Vooral warm eten. Alleen ijs gaat er wel makkelijk in 🤭
Het verschilt wel per dagdeel, als ik weg ben heb ik er niet zo'n erg in, maar alsk thuis ben wel.
Slaap heel slecht, gemiddeld 4 a 5 uur per nacht, terwijl ik normaal toch wel 8 uur nodig heb.
Ondanks de korte nachten ben ik niet extreem moe, meer met vlagen. Begin de middag.
Denk ongeveer 3 setjes maat 50 en de rest maat 56
Ligt eraan of het een jongen of meisje is. Het is mei, dus denk rompers met korte mouw.
Groetjess 🥰
2 jaar geleden
Hoi!
Zwanger van 2e kindje en als het lukt zou ik eeer borstvoeding willen proberen.
Bij de eerste had ik geen voedingskussen (ik dacht joh wat een onzin ik heb toch veel kussens).
Zijn er mensen die een voedingskussen aanraden? en bijv welke?
Ik had achteraf gezien best wat rugklachten die denk ik wel over gingen toen ik stopte met borstvoeden...
2 jaar geleden
Reactie op maria_1234
Hoi!
Zwanger van 2e kindje en als het lukt zou ik eeer borstvoeding willen ...
De meningen zijn er erg over verdeeld heb ik altijd het idee. Ik had bij onze zoon gewoon het voedingskussen van de Hema, niet zo duur en voldeed prima. Slaap er nu weer af en toe mee en ga hem straks weer met voeden gebruiken, naar mijn idee nog net zo stevig als toen ik hem kocht. Er zijn ook genoeg mensen die zweren bij een heel duur kussen dus misschien ook kijken of je het dat waard vind, maar voor mij is deze voldoende.
2 jaar geleden
De meningen zijn er erg over verdeeld heb ik altijd het idee. Ik had bij on ...
Dankjewel! waardevolle tip
2 jaar geleden
Reactie op maria_1234
Hoi!
Tijdens het voeden van mijn eerste nooit het voedingskussen gebruikt. In de zwangerschap wel enorm veel met het slapen. Zelf heb ik de snoozz waar ik erg tevreden over ben
2 jaar geleden
Reactie op maria_1234
Hoi!
Ik heb zelf een voedingskussen van doomoo. Heb hem bij mijn zoontje ruim een jaar gebruikt om borstvoeding te geven. Zonder kussen had ik inderdaad ook behoorlijk last van mijn rug.
Ik had eerst een kussen van de prenatal, maar die was voor mij niet dik genoeg. Ik ben vrij lang, dus doordat het kussen dun/laag was moest ik een beetje gebukt zitten om mijn zoontje goed aan te kunnen leggen. Daardoor kreeg ik ook rugklachten.
Ik zou dus een doomoo aanraden, maar het is best persoonlijk wat je fijn vindt.
2 jaar geleden
Nou daar ben ik weer 😅
Voor deze bevalling (2e zwangerschap) heb ik een geboortetens aangeschaft.
Is natuurlijk altijd maar afwachten of het bij me past en of het gebruikt wordt maar:
Mensen die ervaring hebben met een geboortetens: raden jullie aan extra plakkers bij te kopen? Ik heb nu alleen de 4 plakkers die in het doosje zelf zitten
2 jaar geleden
Reactie op maria_1234
Nou daar ben ik weer 😅
Voor deze bevalling (2e zwangerschap) heb ik een g ...
Gisteren toevallig bij de VK gehoord dat je de plakkers opnieuw kunt plakken als je ze.af hebt gedaan, dus lijkt mij niet nodig :)
2 jaar geleden
Iemand ooit nog wat gehoord van zo een gratis pakketje van naif met etos?
Ik had me ooit ingeschreven en ben nu 37 wk en nooit meer wat gehoord.
Niet dat het belangrijk is maar ach
2 jaar geleden
Reactie op maria_1234
I ...
Ik heb er niets meer van gehoord helaas…
2 jaar geleden
Reactie op maria_1234
I ...
Daar is ook een aparte topic voor in het algemene deel. Lees vaak dat je ook gewoon naar de winkel kunt gaan en je krijgt het dan ook wel mee. Inhoud is niet echt denderend kan ik je vertellen. Die 120 euro zit hem vooral in de kortingsbonnen etc die je achteraf gaat krijgen
2 jaar geleden
Hebben hier meer vrouwen bij een eerdere zwangerschap diarree gehad als voorteken van bevalling?
Ik ga nergens van uit (kan natuurlijk gewoon toeval zijn), maar heb er sinds 2 dagen erg last van, vandaag 38+4. Ik las online dat het een voorteken kan zijn (waar weinig over gesproken wordt). Baby is sinds een paar dagen ook erg rustig, heb aan de ctg gelegen, ze beweegt gewoon, maar rustigere bewegingen.
2 jaar geleden
Reactie op Renaissance
Hebben hier meer vrouwen bij een eerdere zwangerschap diarree gehad als voo ...
Ik heb bij beide zwangerschap dus diarree gehad. Dat was bij mij beide keren het teken dat de bevalling ging doorzetten.
Maar dan had ik dus al een beetje onregelmatige weeën. Ging dus van de latente fase, naar de actieve fase.
2 jaar geleden
Reactie op Medska
Daar is ook een aparte topic voor in het algemene deel. Lees vaak dat je oo ...
Kon ik ff niet vinden, merci!
2 jaar geleden
Reactie op Renaissance
Hebben hier meer vrouwen bij een eerdere zwangerschap diarree gehad als voo ...
Ik heb ook al een aantal dagen diarree. (Ook 38+4) Ook maagzuur waar ik misselijk van wordt. Krampen, harde buiken, alle voortekenen als ik internet moet geloven. Maar gebeurt niks. 😣
Mijzelf voorgenomen nu gewoon af te wachten en niet meer te denken ‘zou het?’ Haha. Heel veel succes ❤️