243 Reacties

19 dagen geleden

Reactie op maria_1234

Voor als de eerste hapjes komen: ik zag in ander topic wortel voorbij komen ...
Nee joh, dat kan prima! Wel even opletten dat er geen toegevoegd zout in zit.

19 dagen geleden

Zijn er meer baby’s die meer zij gaan spugen sinds het begin van hapjes?

19 dagen geleden

Reactie op Noelleanne95

Zijn er meer baby’s die meer zij gaan spugen sinds het begin van hapjes?
Ja! Dat vond ik ook zo opvallen bij onze dochter..

19 dagen geleden

Reactie op qqww

Rollen er nog meer baby's niet? Me meisje vandaag 5 maanden maar die heeft ...
Die van mij ook niet, zoontje is 5 maanden maar ligt vooral nog rustig om zich heen te kijken 😂

19 dagen geleden

Reactie op Miliaa

Ja! Dat vond ik ook zo opvallen bij onze dochter..
Ik dacht het te merken dus een week gestopt en sinds gisteren spuugt ze weer meer, zijn gisteren ook weer begonnen met hapjes. Gek hè

18 dagen geleden

Reactie op qqww

Rollen er nog meer baby's niet? Me meisje vandaag 5 maanden maar die heeft ...
Die van mij is 5,5 maand en echt nog totaal geen interesse in omrollen. Komt vanzelf wel 😉

18 dagen geleden

Kan de wakkertijd van de een op andere dag (door baby zelf) met een halfuur opgerekt worden? Tot afgelopen zaterdag ging het perfect met een wakkertijd van 1,5 uur en viel ie dan zelf in slaap in zijn eigen bedje. Sinds gister lukt krijgen we hem pas na een wakkertijd van 2 uur, met veel moeite, in slaap….

18 dagen geleden

Reactie op Joure1992

Kan de wakkertijd van de een op andere dag (door baby zelf) met een halfuur ...
Bij mijn persoonlijke ervarign: ja! Bij ons varieert het gewoon heel erg... nog niet gevonden waar het nou aan ligt

16 dagen geleden

Wat doen jullie je kindje met koorts in de nacht aan ? Hier nu koorts na vaccinatie en ik heb geen idee voor vannacht

16 dagen geleden

Reactie op Debs14

Wat doen jullie je kindje met koorts in de nacht aan ? Hier nu koorts na v ...
Het advies is dunne luchtige slaapkleding omdat ze hun warmte goed kwijt moeten kunnen, dus zeker niet warmer aankleden! Ik heb zelf gewoon hetzelfde aangedaan qua kleding en slaapzak als ik normaal zou doen

16 dagen geleden

Heeft er iemand leuke tips wat betreft kinderliedjes?

16 dagen geleden

Reactie op JenenMilena

Olifantje in het bos De kikkertjes Zo gaat de molen Familie vinger De vingertjes Klein rood autootje Er zijn er echt hoeveel veel. Het is dat mijn oudste nu slaapt, maar die zou een hele lijst opnoemen. Wellicht vind je het boek de dikste billen van het hele land wel leuk. Die staat vol met de teksten van kinderliejdes en er is een bijbehorende spotifylijst van

15 dagen geleden

Reactie op Ab itsme

Olifantje in het bos De kikkertjes Zo gaat de molen Familie vinger De vinge ...
Super dit! Bedankt :)

15 dagen geleden

Reactie op JenenMilena

Op een grote paddestoel is een grote hit hier 🤣

15 dagen geleden

Ik wist eerst ook geen liedjes en nu kijkt de oudste veel juf roos en nu ken ik er plots veel. Ik probeer sochtends veel te zingen "als je blij bent" en savonds in de maneschijn en dan met gebaren

14 dagen geleden

Ik heb avent 0-6 maanden speen en nog 5 op voorraad.. moet je echt overstappen na 6 maanden of kan t nog wel even?

14 dagen geleden

Reactie op qqww

Ik heb avent 0-6 maanden speen en nog 5 op voorraad.. moet je echt overstap ...
Meestal is het schildje kleiner en dan kunnen ze op een gegeven moment de speen met schildje en al in hun mond doen. Dus je kan het best geven, maar zou het even in de gaten houden.

13 dagen geleden

Kan tandjespoep groen zijn? Onze kleine poept al een aantal dagen groen. Drinkt niet korter aan de borst dan normaal en krijgt nog geen vast voedsel. Heeft wel een tandje gekregen.

13 dagen geleden

Reactie op langnekoor

Kan tandjespoep groen zijn? Onze kleine poept al een aantal dagen groen. D ...
Volgensmij staat tandjes poep inderdaad bekend om zijn groene kleur.

12 dagen geleden

Reactie op langnekoor

Kan tandjespoep groen zijn? Onze kleine poept al een aantal dagen groen. D ...
Groene poep betekent vaak dat een kindje teveel voormelk krijgt en te weinig de vettere melk. Hoe vaak voed je? Is het mogelijk dat je een voeding kunt minderen, zodat ze de andere voedingen langer drinkt? Die van mij heeft geen groene poep gehad bij tandjes. Wel meer stinkende