243 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op svv89

Was even benieuwd wat jullie doen na de eerste ochtendfles (is bij ons rond ...
Oeh moeilijk tijdstip. Momenteel leg ik haar altijd voor 7 terug in bed. Maar het is wel op het randje. Als ze weer in slaapt valt dan zou ik haar zeker terugleggen!

2 maanden geleden

Reactie op svv89

Was even benieuwd wat jullie doen na de eerste ochtendfles (is bij ons rond ...
Wij leggen haar gelijk weer terug in bed en ze slaapt dan tot 9-10 uur en dan ga ik haar aankleden enz. Eerste fles is ook rond 6.30 uur bij ons.

2 maanden geleden

Reactie op wendy0104

Wij leggen haar gelijk weer terug in bed en ze slaapt dan tot 9-10 uur en d ...
Hoe oud is jullie dochtertje? Wij deden ook eerst gelijk naar bed maar nu haar wakkertijd 75/90 minuten is ben ik bang als we haar meteen op bed leggen het een kort slaapje wordt.

2 maanden geleden

Reactie op Jessara

Oeh moeilijk tijdstip. Momenteel leg ik haar altijd voor 7 terug in bed. Ma ...
Ja ze lijkt ook niet echt moe na de fles. Hoe oud is jullie dochtertje?

2 maanden geleden

Reactie op svv89

Hoe oud is jullie dochtertje? Wij deden ook eerst gelijk naar bed maar nu h ...
Ze is 14 weken oud. Soms valt ze gelijk in slaap en soms duurt het zo’n 10 minuten. Dit slaapje is het enigste ritme die we hebben qua slaapjes gedurende de dag. Rest van de dag slaapt ze wanneer ze in slaap valt. Wij doen niet aan wakkertijden, wel stimuleer ik soms een slaapje als ik merk dat ze lang wakker is

2 maanden geleden

Iemand tips tegen uitvallen Van de speen? Onze dame wil af en toe wel een speen maar kan hem niet goed in haar mond houden of ze trekt uit. Al verschillende merken geprobeerd maar niks heeft Gewerkt.

2 maanden geleden

Zijn er moeders hier die een totaal ruptuur hebben gehad? Sinds 3 dagen jeukt het litteken onwijs en ik word er een beetje gek van. Wie herkent dit en wat kan je er tegen doen? Tips zijn welkom

2 maanden geleden

Misschien een beetje gekke vraag, maar kan een baby van drie maanden nog afscheiding hebben? Ik weet dat ze vlak na de geboorte door de hormonen nog afscheiding kunnen hebben. Gisteren zag ik bij mijn baby namelijk voor het eerst doorzichtig slijm, het leek een beetje op cervix slijm. Ik heb het weggehaald en sindsdien niet meer gezien.

2 maanden geleden

Reactie op Debs14

Is het meteen na de voeding if houden jullie haar eerst nog even rechtop? M ...
Hey we houden haar minimaal half uur omhoog

2 maanden geleden

Hoe kan ik mijn zoontje leren te slapen in de kinderwagen? We hebben hem aangeleerd in bed te slapen, wat uiteraard heel fijn is! En hij doet dat ook super goed. Maar het nadeel is dat wanneer je weg wilt, je altijd rekening moet houden met bedtijden. Net teruggekomen van het dorp en in de kinderwagen white noise en slaapzakje aan, maar toch bleef hij huilen. Thuis in bed eerst ook, maar nadat hij rustig was is hij in slaap gevallen. Hebben jullie tips voor mij?

2 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Hoe kan ik mijn zoontje leren te slapen in de kinderwagen? We hebben hem ...
Herkenbaar! Geen tips helaas. De ene baby slaapt makkelijker op andere plekken dan de ander. Wij hebben ons erbij neergelegd en ondernemen uitjes als zij net wakker is. Voor je het weet doet ze minder slaapjes op een dag en ben je er minder aan gebonden!

2 maanden geleden

Na hoelang vervangen jullie fopspenen? Zie dat het om de 6 weken moet ongeveer ( gebruik avent ) maar vind t ergens zo zonde want ziet er zo goed uit nog haha. Gebruik m overigens wel al wat langer dan 6 weken 🙈

2 maanden geleden

Reactie op qqww

Na hoelang vervangen jullie fopspenen? Zie dat het om de 6 weken moet ongev ...
Nog nooit vervangen. En dit is nu de 2e baby die overigens gewoon de spenen van de 1e nog gebruikt 😅. Weer uitgekookt voor gebruik en gaat prima. Is denk ik ook een beetje verkooptrucje

2 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Bij ons is de kinderwagen ook geen succes maar de draagzak wel

2 maanden geleden

Reactie op qqww

Na hoelang vervangen jullie fopspenen? Zie dat het om de 6 weken moet ongev ...
Bij de bibs spenen wel na 6 weken omdat dat natuurrubber groter wordt bij veel sabbelen. Avent ook langer gebruikt en gewoon regelmatig gecontroleerd op gaatjes. Bij mijn oudste moesten ze nu wel weg omdat er echt gaatjes in kwamen.

2 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Hier een baby die echt prima in de kinderwagen slaapt en met ook nog een peuter meer dutjes overdag in de kinderwagen doet dan in zijn bed, maar dat dus ook al vanaf paar weken oud. Als je het heel graag wil dan zou gaan wandelen vlak voordat de baby echt moe is het proberen waard zijn of de bak van de kinderwagen eens naast zijn bed zetten en dat proberen.

2 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Misschien overdag af en toe in de kinderwagen laten slapen thuis? Heeft bij ons wel wat geholpen.

2 maanden geleden

Hoe lang kan je na het ontdooien van de moedermelk deze nog aan je kindje geven ?

2 maanden geleden

Reactie op soofffje

Hoe lang kan je na het ontdooien van de moedermelk deze nog aan je kindje g ...
24u in koelkast. https://www.borstvoeding.nl/afkolven-en-bewaren/bewaren-van-moedermelk/

2 maanden geleden

Reactie op Jessara

24u in koelkast. https://www.borstvoeding.nl/afkolven-en-bewaren/bewaren- ...
👍🏽