243 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Leledb

Wij gaan op vakantie als onze kleine vier maanden is, maar nu lees ik overa ...
Wij hebben precies dezelfde timing haha. Ik bedacht me gisteren ook dat we dan met ongeveer 4 maanden in Italië zitten. Maar mijn vriend bekeek het van de andere kant: stel we hebben dan slechte nachten, hebben we tenminste vakantie en kunnen we wat uitrusten overdag 😉

2 maanden geleden

Wat voor kleren is ideaal voor in het vliegtuig? We vliegen savonds midden sep, naar turkije. Dus in het vliegtuig zal het wel frisser zijn maar daar is het dan savonds wel weer warm. Neem sowieso dekentje ook mee

2 maanden geleden

Reactie op qqww

Wat voor kleren is ideaal voor in het vliegtuig? We vliegen savonds midden ...
Wij gaan eind september ook vliegen. Ik ben van plan om met laagjes te werken. Korte mouwen romper, shirtje/trui, broek, sokken en een vest aan. Ik denk dat ik zelfs een dun mutsje op doe. De airco in het vliegtuin vind ik altijd vrij heftig. Verder inderdaad een dekentje mee. Ik kijk er best wel tegenop om te vliegen (met overstap nog)🙄

2 maanden geleden

Reactie op Leledb

Wij gaan op vakantie als onze kleine vier maanden is, maar nu lees ik overa ...
Onze oudste is nu 18 maanden en heeft er nooit last van gehad tot nu. Maar misschien komt het ook omdat hij geen speen meer mag van de tandarts ivm hard vallen op zijn tanden. Maar hij is nu veel aan het huilen en veel wakker. Vannacht voor het eerst bij ons geslapen terwijl hij niet ziek is

2 maanden geleden

Reactie op Medska

Wij gaan eind september ook vliegen. Ik ben van plan om met laagjes te werk ...
Slim! Ja snap dat je er tegenop ziet.. met overstap is inderdaad pittig, waar vliegen jullie heen? Ik vlieg savonds precies rond haar slaap tijd dus hoop stiekem gewoon dat ze dan lekker slaapt maar je weet maar nooit. Ze is best makkelijk vooral op schoot vind ze alles best

2 maanden geleden

Reactie op qqww

Wat voor kleren is ideaal voor in het vliegtuig? We vliegen savonds midden ...
Wij zijn nu op vakantie. Ik heb een domper met korte mouwen gedaan. Broekje erop en overslag topje erover. Nog een dun jasje want was vroeg en koud. In vliegtuig jas uit en op bestemming alles uit behalve romper :). Dus inderdaad laagjes

2 maanden geleden

Pff oververmoeide baby na een drukke dag met weinig slaap Al een uur bezig haar in slaap te krijgen maar zo veel onrust in haar lijf.. er gebeurt gewoon niks Iemand tips?

2 maanden geleden

Reactie op Debs14

Pff oververmoeide baby na een drukke dag met weinig slaap Al een uur bezig ...
Ik zag ergens een filmpje langskomen van de baby zacht duwen en knijpen. Klinkt mishandelend maar dat is het niet haha. Dus met je hele hand stevig de armpjes en de beentjes zachtjes knijpen. Soort compressie overal. Of hand stevig op buikje leggen.

2 maanden geleden

Hoi, onze dochter schopt de hele tijd in de nacht in haar slaapzak. Toch maar zonder slaapzak laten slapen in een winterpyjama? Iemand ervaring?

één maand geleden

Heeft iemand een oefenhapjes schema? Wil er eind sep mee beginnen dan is ze bijna 5 maanden.

één maand geleden

Weet iemand of je mag babyzwemmen als je kindje nog geen vaccinaties heeft gehad? Donderdag zou de eerste x zijn en ze krijgt pas dinsdag volgende week haar prikjes

één maand geleden

Reactie op MrsKeesje

Weet iemand of je mag babyzwemmen als je kindje nog geen vaccinaties heeft ...
Jahoor mag gewoon er is niemand die vraagt naar de vaccinatie 😉. Er is altijd een iets groter risico op ziek worden, maar dar geld ook voor de opvang etc. Je kunt moeilijk 3 maanden binnen blijven 😅. Wij zijn op vakantie met 8 weken al gaan zwemmen en met 12 weken begonnen met babyzwemmen

één maand geleden

Is jullie kindje na een dag op het kdv ook zo moe? Hij valt eigenlijk meteen bij me in slaap, drinkt niet eens de fles leeg. Volgens de leidsters heeft hij daar wel geslapen, voor het eerste dutj 2,5 uur wakker geweest. Thuis houden we max 1uur 45 minuten aan. Maar ja dutjes daarna natuurlijk ruk 30 en 40 minuten kort na elkaar.

één maand geleden

Reactie op qqww

Heeft iemand een oefenhapjes schema? Wil er eind sep mee beginnen dan is ze ...
Ik heb een schema voor je maar deze mag hier niet gedeeld worden (zag ik in een eerder topic) ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd

één maand geleden

Reactie op Leannah

Ik heb een schema voor je maar deze mag hier niet gedeeld worden (zag ik in ...
Zou je het schema ook met mij willen delen?

één maand geleden

Reactie op Ab itsme

Geen idee. Ik wil er voorlopig nog niet van af hoor 😅. Oke ik heb liever d ...
Hoezo liever duimen dan de speen? Mijn dochter duimt en had liever de speen

één maand geleden

Reactie op ikyt99

Hoezo liever duimen dan de speen? Mijn dochter duimt en had liever de speen ...
Mijn oudste duidelijk al vanaf 7 weken oud. Ik heb er nooit uitgehoeven voor de speen. Hij sliep vanaf 6 weken oud an 19.30 tot 7.30. Kon zichzelf altijd troosten. Koppelde overdag ook altijd zijn slaapjes kmdat hij gewoon zelf zijn duim in zijn mond stak. Mijn man was er overigens ook niet blij mee hoor, maar ik hoop nog steeds dat nummer 2 ook gaat duimen. Scheelt een regelmatig tripje naar boven.

één maand geleden

Reactie op Leannah

Zou ik ook heel graag ontvangen!

één maand geleden

Reactie op Leannah

Ik ben hier ook wel geïnteresseerd in🙂

één maand geleden

Reactie op Debs14

Pff oververmoeide baby na een drukke dag met weinig slaap Al een uur bezig ...
Handjes vasthouden op de buik werkt bij ons wel eens! Soms valt hij daarvan echt meteen in slaap.