243 Reacties

één maand geleden

Wat doen jullie als de baby niet meer in het babybadje past?

één maand geleden

Reactie op qqww

Ik heb nooit een babybadje gehad. Gewoon mee onder de douche en dan zo'n lange douche handschoen aan of een badzitje en in het gewone bad met grote broer

één maand geleden

Reactie op qqww

Mee onder de douche. En mijn peuter gaat in ons gewone bad. Je kan ook een wasmand kopen en daarin in bad doen of zo’n Stokke Flexi Bath oid kopen.

één maand geleden

Is sprong 4 hetzelfde als de regressie?

één maand geleden

Wij willen binnekort gaan beginnen met hapjes! Maar hoe moet onze dame zitten? Kan ze in de babybjorn wipstoel? Of dr op schoot nemen?of zijn er kinderstoelen waar een meisje van 4 maanden inkan?

één maand geleden

Reactie op Nicole1306

Wij willen binnekort gaan beginnen met hapjes! Maar hoe moet onze dame zitt ...
Wij hebben een stokke met een newborn nestje op. Daar leg ik haar vanaf dag 1 in. Eerst in een ligstand en nu zetten we haar in ‘zitstand’. Ik ben nog niet begonnen met hapjes, maar ik leg haar in als wij gaan eten zodat ze met ons aan tafel zit of als ik kook. Dan kijkt ze mee.

één maand geleden

Benieuwd of anderen dit herkennen. Er wordt altijd gezegd dat baby's niet kunnen zweten maar onze baby zweet veel en vooral zijn hoofdje. Vaak haartjes nat van het zweet en een plasje op het bed waar zijn hoofdje heeft gelegen. Of als hij lekker tegen me aan ligt is m'n shirt nat aan de kant van zijn hoofdje.

één maand geleden

Reactie op MadiR

Benieuwd of anderen dit herkennen. Er wordt altijd gezegd dat baby's niet k ...
M’n beide dochters zijn echt zweet hoofdjes ja. De oudste is bijna drie en de andere 3,5 maand maar beide zweten ze zodra het warm wordt of ze tegen ons aanliggen

één maand geleden

Reactie op MadiR

Hier ook een enorme zweethoofd! Net als haar grote broer. Zweet zich met name dood tijdens het drinken van de fles en huis op huid contact vindt ze vreselijk omdat ze er zo van gaat zweten…

één maand geleden

Reactie op MadiR

Hier ook 2 zweters hoor. De peuter hoeft maar 1 klein stukje te rennen en zijn haren zijn al nat van het zweet. Bij beide als ze wakker worden dat het hele beddengoed nat is 😅

één maand geleden

Reactie op langnekoor

Is sprong 4 hetzelfde als de regressie?
:) iemand? Deze vraag houdt me nog steeds bezig :D

één maand geleden

Reactie op langnekoor

:) iemand? Deze vraag houdt me nog steeds bezig :D
Ja en nee. Het is niet hetzelfde, maar je ziet vaak dat een kindje dat een grote ontwikkeling doormaakt (sprong) ook tijdelijk slechter slaapt (slaapregressie). Overigens is allebei niet wetenschappelijk bewezen. Wel dat de ontwikkeling van baby’s in sprongen (en dus niet lineair) verloopt. Maar bijvoorbeeld sprong 4 tussen zo- en zoveel weken is wetenschappelijk niet bewezen.

één maand geleden

Reactie op Lace

Ja en nee. Het is niet hetzelfde, maar je ziet vaak dat een kindje dat een ...
Thanks. Hij zit nu wel in sprong 4 denk ik (nieuwe geluiden en oefenen met rollen) maar de slaapmoeite blijft voorlopig uit, behalve dat 2 ipv 1 nachtvoeding de standaard wordt. Ik hoop zo dat het hier bij blijft ...

één maand geleden

Kreunt jullie baby ook zo veel? Hier wel en vraag me af waar het ineens vandaan komt..

één maand geleden

Zijn er meerdere die de box alweer weg gedaan hebben? Net zoals bij de 1e gebruiken we de box eigenlijk niet anders dan als speelgoed opslag. Lees hier staat de wipper, babygym en skippy dieren van grote broer in. De jongste ligt eigenlijk ook altijd gewoon op de grond op het speelkleed net zoals de oudste destijds. Ik wil hem dus eigenlijk weg doen, maar manlief nog niet " voor dr zekerheid". Anderen waarbij hij al niet meer staat?

één maand geleden

Reactie op Ab itsme

Zijn er meerdere die de box alweer weg gedaan hebben? Net zoals bij de 1e ...
Wat gebruik je dan straks als baby prison als je even naar toilet moet en de baby is mobiel?

één maand geleden

Reactie op Jessara

Wat gebruik je dan straks als baby prison als je even naar toilet moet en d ...
Niets 😅 met de oudste ook nooit gedaan. Alles is babyproof of ik neem ze mee naar de gang en laat de wc deur open 🙈

één maand geleden

Hoe weten ze van wie welk flesje is op de opvang?

één maand geleden

Reactie op Jessara

Wij hadden naamstickers van Goedgemerkt. Ook handig voor in de jas enzo.

één maand geleden

Reactie op Jessara

Wij hebben hiervoor ook alles bij Goedgemerkt gehaald. Wij gebruiken voor de flessen de rubberen naambandjes en voor kleding, knuffel etc. hebben wij zo'n kledingstempel.