243 Reacties
één maand geleden
Tips voor alleen twee kindjes naar brengen? Ze gaan rond dezelfde tijd naar bed en ben vanavond voor het eerst alleen met de meiden ☺️
één maand geleden
Reactie op Noelleanne95
Tips voor alleen twee kindjes naar brengen? Ze gaan rond dezelfde tijd naar ...
Ik doe eerst de oudste naar bed en neem de baby in de wipstoel mee op de slaapkamer van de oudste. Tot nu toe gaat dat redelijk goed. Ook kijk ik wel een beetje naar de wakkertijd van de baby. Dus begin ik eventueel wel iets vroeger aan het slaapritueel van de oudste om te vermijden dat de baby te lang wakker is. Wij kunnen gelukkig de oudste gewoon wakker in bed leggen en vertrekken, dus zodra hij in bed ligt ga ik verder met de baby. Ik vond het best spannend toen ik het de eerste keer alleen moest doen, maar uiteindelijk lukt het dan toch wel. Succes! 😊
één maand geleden
Reactie op Noelleanne95
Tips voor alleen twee kindjes naar brengen? Ze gaan rond dezelfde tijd naar ...
Ik ga met beide naar boven eerst de oudste pyjama aan en tanden poetsen en dan naar de kamer van de jongste. Die helemaal klaar maken en in bed. Dan weer naar de oudste rot die in slaap valt.
Manlief zet oudste voorde tv terwijl hij de jongste doet en komt hem dan halen als hij aan de beurt is 😅
één maand geleden
Reactie op MomOfTwo94
Ik doe eerst de oudste naar bed en neem de baby in de wipstoel mee op de sl ...
Ja dit doe ik ook! Gezellig in de wipstoel erbij, hoewel het wisselend is qua gezelligheid want de baby wil ook gewoon eten en naar bed 😂. In bad gaan nog niet geprobeerd in mn eentje met twee kids, dat lijkt me logistiek nog lastiger.
één maand geleden
Over 2 weken gaan wij op vakantie. Hiervoor moeten we vliegen met onze dochter van 4 maanden.
1. Welke tips zouden jullie kunnen meegeven? We vliegen in de nacht dus met een beetje geluk slaapt ze door.
2. Op de eindbestemming hebben we straks een tijdsverschil van 3 uur (daar is het 3 uur later). Heeft iemand ervaring hoe aan te pakken met voeden?
één maand geleden
Dochter heeft de afgelopen dagen zowel overdag als 's nachts een korte mouwen romper aangehad onder haar kleding/pyjama.
Vandaag overdag toch een lange mouwen romper onder haar kleding gedaan.
Is het handig dit s nachts dan ook te doen? Ipv voor de nacht weer switchen naar korte mouwen?
(Ik denk hier waarschijnlijk te moeilijk 😅)