25 Reacties

één maand geleden

Hier ook zo'n last van. Voor m'n eerste had ik echt een ontzettend goed geheugen. Had over het algemeen niet eens een agenda nodig. Nu vergeet ik zelfs nog afspraken met 2 agenda's. En woorden zijn al helemaal een ramp. Gisten was ik op zoek naar de afstandsbediening, maar ik vroeg aan m'n partner waar de handleiding was🤦🏻‍♀️ Het is na de eerste wel weer beter geworden, maar bij lange na niet zoals voordat ik kinderen had. En het frustreert me enorm. Verder helaas weinig tips. Ik probeer wel regelmatig te puzzelen en te blijven hoofdrekenen enzo.

één maand geleden

Wat bij mij enorm helpt/heeft geholpen is het supplement lion's mane. Het duurt wel minimaal 2 weken tot een maand voor je verschil merkt.

één maand geleden

Reactie op AnneLizzy

Wat bij mij enorm helpt/heeft geholpen is het supplement lion's mane. Het d ...
Dat heeft mijn vriend ook gekocht maar dacht dat ik het niet mocht ivm borstvoeding. Gaat dit samen?

één maand geleden

Belafspraak met het ziekenhuis om vier. Word ik gebeld om vier. Ik had geen flauw idee wie belde en vroeg ook echt. Sorry van welke organisatie ben jij??? - het ziekenhuis, we hadden een telefonische afspraak🤣? En vanmorgen wilde ik cruesli in de koelkast terugzetten 😬

één maand geleden

Reactie op Lies_88

Dat heeft mijn vriend ook gekocht maar dacht dat ik het niet mocht ivm bors ...
Nee dat gaat indd niet samen