11 Reacties

één maand geleden

Misschien iets van wol?

één maand geleden

Ik lees vanalles over wol. Rompertjes, slaapzakjes, pyama’s. Ik zou me daar eens in verdiepen. Schijnt ook goed aan te schaffen op Vinted. Er zijn hier vast dames die je wat tips qua merken kunnen geven.

één maand geleden

Voelt hij ook echt koud aan in z’n nekje? Of alleen elders op het lichaam?

één maand geleden

Ik zou eens kijken naar Merino wollen kleertjes. Zelf was ik vroeger een enorme koukleum ook door te weinig vet op m’n lijf en ik had elke dag merino wollen hemden met lange mouwen onder mijn kleding. Daarmee had ik het nooit meer koud en je voelt direct de warmte ervan. Er is vast een plek waar je het voordelig kunt aanschaffen. Wij gaan ze ook kopen voor onze kleine kereltje voor de winter🤭

één maand geleden

Als zijn temperatuur goed is is hij niet te koud. Waar voelt hij koud?

één maand geleden

Heb je het raam en evt filters dicht? Was echt hele koude lucht vannacht en muuschien onbedoelt op de tocht ofzo? De handjes van onze jongens waren ook echt erg koud

één maand geleden

Reactie op Keeley

Als zijn temperatuur goed is is hij niet te koud. Waar voelt hij koud?
In de nek en buikje

één maand geleden

Bedankt voor de tips!!

één maand geleden

Reactie op carmenflower

In de nek en buikje
Vinden jij en je partner hem beide koud aanvoelen? Is natuurlijk erg subjectief. Als je zelf snel warm bent dan kan de baby ook kouder voelen. Zeker gezien zijn 'kerntemperatuur' in orde is. Hier ook een kindje met ijskoude handjes en armpjes. Vind het ook zo sneu maar heb het idee dat ze het verder wel warm genoeg heeft. Ik doe haar nu ook wollen rompers aan.

één maand geleden

Reactie op Jessara

Vinden jij en je partner hem beide koud aanvoelen? Is natuurlijk erg subjec ...
Jaa we vinden het beiden. Ik heb altijd koude handen. Ja mee eens dat de kern temp goed is, dat het dan ook goed is Hier houd ik me nu aan vast en hou dit in de gaten. ;)

één maand geleden

Miss heb je hier nog iets aan: slaapzak vd C&A is 3,5 tog zag ik net. Die van prenatal/hema altijd max 3,0 volgens mij? https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/beertje-babyslaapzak-6-tot-18-maanden-2225091/1