7 Reacties

één maand geleden

Beide dus blijkbaar; je trekt haar te weinig aan omdat ze een koukleum is. Goede wollen rompers gaan je de winter wel door helpen!

één maand geleden

Wij gingen vandaag naar buiten, 16 graden, en onze zoon had een wollen legging aan met een wijde ribbroek eroverheen. En langemouwen wollen romper en een wollen vestje. Klinkt wel koud wat jouw dochter draagt. Maar ik ben erg van de wol(/zijde) kleding.

één maand geleden

Als je dochter blauw aanloopt heeft ze het kennelijk gewoon koud en heeft ze te weinig aan. Wellicht kun je een legging of maillot onder haar broekje en sokjes doen en een extra vestje bij de hand houden?

één maand geleden

Ja zover was ik, dat ze dus kennelijk een koukleum is en dat t voor haar te koud is. Vroeg me vooral af of het nou zo raar gedacht is van mij om met 20 graden die kleding aan te doen, snap zelf ook dat ik haar dus meer aan moet doen, maar was benieuwd hoe dat voor andere kindjes is.

één maand geleden

Zoon had hier vandaag lange mouwen romper en lange mouwen shirt. Verder broek en sokjes. Heb slofjes besteld voor als het kouder wordt. Geen idee wat hij aan moet als het vriest haha. En denk inderdaad iets van wol.

één maand geleden

Eerlijk, ik vind het niet gek gedacht om haar dat aan te trekken. Mijn zoon was vandaag soortgelijk gekleed hoor, truien enzo zou ik meer in de winter doen. Hij is overigens wel vrij warmbloedig

één maand geleden

Ik krijg koud in haar plaats 😆. 20 graden vind ik al koud en ik had dus vandaag al een coltrui aan. Mijn dochter slaapt ook beter nu ik haar een slaapzak aandoe en nog toedek met een extra dekentje. Zonder dekentje heeft ze koude handjes en koude wangen en wordt ze vaak wakker. We zijn dus echte koukleumen 😊.