14 Reacties

2 jaar geleden

Ik kom uit Gouda en heb gekozen voor Naviva. Volgensmij zijn zij ook werkzaam in Utrecht ☺️

2 jaar geleden

Misschien kan haar verloskundige wat zzp-ers in de buurt tippen?

2 jaar geleden

Reactie op Jacquelinex93

Ik kom uit Gouda en heb gekozen voor Naviva. Volgensmij zijn zij ook werkz ...
Nee zij zijn gestopt in Utrecht, helaas

2 jaar geleden

Reactie op loezzzz

Nee zij zijn gestopt in Utrecht, helaas
Oh wat vervelend! Ik hoop dat jullie nog wat kunnen vinden, wellicht dat de tip hierboven over de verloskundige helpt! Succes met jullie zoektocht

2 jaar geleden

Oh en wellicht kun je via je zorgverzekering een kraamzorg vinden! Vaak hebben zij een kopje ‘zorgvinder’ waarbij alle aangesloten kraamzorg in de omgeving te vinden zijn. Ik hoop dat het lukt 🍀

2 jaar geleden

Ik zit voor de tweede keer bij KraamInzicht, was de eerste keer prima!

2 jaar geleden

ZZP zou ik uit mijn hoofd zetten. Ik kreeg met 4-5 weken zwangerschap bij de eerste 3 te horen dat ze al vol zaten. Denk dat de verloskundige van je zus het best in beeld heeft welke organisaties in haar regio iets minder vol zitten.

2 jaar geleden

Dankjewel voor jullie reacties! Ze gaat de tips na! :)

2 jaar geleden

Wij hebben de waarden kraamzorg. Zit in schoonhoven maar komen ook bij ons vlakbij utrecht. Wij hebben de tante van mijn man die daar werkt en bij ons mag komen super fijn

2 jaar geleden

Ik heb mij bij de Waarden aangemeld. Eerste kindje, dus nog geen ervaring hoe ze zijn alleen wel prima recensies gelezen. Ze reageren tot nu ook vlot en duidelijk. Hoeveel uur ik kan krijgen weet ik alleen nog niet, ze komen met 24 week pas langs.

VRIEND

2 jaar geleden

Wij hebben Naviva

2 jaar geleden

Bijna alles zit vol in utrecht zelfs voor de minimale zorg. ik heb ook alles geprobeerd. Maar je kan dan op een wachtlijst geplaatst worden, Bij mij is het niet heel erg dit word de 3e jonge.

2 jaar geleden

Kijk even op website kraamzorg1op1.nl dit zijn veelal zzp’ers die zich aanbieden! Hier hebben wij ook onze kraamverzorgster gevonden

2 jaar geleden

Wij hebben de Kraamvogel. Vorige keer hadden we KraamzorgXL