14 Reacties
4 maanden geleden
Extra care maakte hier geen verschil dus gewoon weer over gegaan op standaard. Probiotica helpt hier wel goed en vaker kleine beetjes voeden (flesvoeding)
4 maanden geleden
Ik ben overgegaan op nutreolon darmkrampjes & ontlasting. De kleine meid doet het hier wel goed op. Alleen wel prijzig. Maar krampjes horen de 1maal bij.
4 maanden geleden
Reactie op UmmNiya
Welk merk probiotica gebruik je?
Orthiflor start. 1 schep per dag. 1.5 was hier teveel
4 maanden geleden
Reactie op Anoniem262001
Orthiflor start. 1 schep per dag. 1.5 was hier teveel
Hoe gebruik je dit dan? Door de voeding ?
4 maanden geleden
Reactie op BiancaKarolien
Hoe gebruik je dit dan? Door de voeding ?
Ja door de ochtend voeding. Er staat dat je het niet langer dan 5 min mag laten staan.
Nu meng ik het wel gewoon door de 1e fles en die drinkt hij meteen op dus dat gaat wel goed. Vorige week maandag middag mee gestart, savonds en snachts was n drama. En sinds dinsdag alles anders. De krampen waren hier voornamelijk vanaf n uur of 03.00 . Nu komt die snachts alleen nog voor de fles en slaapt vrijwel binnen een half uur weer zonder al te veel kramp
4 maanden geleden
Reactie op Anoniem262001
Ja door de ochtend voeding. Er staat dat je het niet langer dan 5 min mag l ...
Ja hier is het vaak tegen de avond dat de krampen komen. En ik heb sab maar heb idee dat niet echt helpt en het hoort er ook wel bij natuurlijk maar soms is het echt heel erg gewoon zo zielig!
4 maanden geleden
Ja hier is het vaak tegen de avond dat de krampen komen. En ik heb sab maar ...
Ja heel zielig en zelf zo machteloos, nee als ik wist dat probiotica zo goed hielp hier was ik sowieso eerder gestart! Vorige zoontje had ook veel last. Daar ook geen probiotica gebruikt. Nu las ik ook dat keizersnede kindjes sowieso een andere darmflora hebben
4 maanden geleden
Reactie op Anoniem262001
Ja heel zielig en zelf zo machteloos, nee als ik wist dat probiotica zo goe ...
Och echt jaa, jaa me kleine meid is ook geboren met keizersnee. Maar dan ga ik dat proberen. Maar ik heb nu ook johannespitbrood vanwege het slokken en snelle drinken gulzig zijn.
4 maanden geleden
Och echt jaa, jaa me kleine meid is ook geboren met keizersnee. Maar dan ga ...
Jaa Google staat er vol mee.. nu kan johannesbroodpitmeel ook krampen geven