13 Reacties

4 maanden geleden

Onze dochter heeft dit idd ook, alleen wij gebruiken wel ook sinds een week voeding tegen krampjes en sinds gister probiotica. Het lijkt nu iets af te zakken. Het was echt heel zielig ze was ontroostbaar en krijsen hele buik hard. Na de fles die ik net altijd gaf, nu ligt ze voor het eerst sinds 3 weken weer vrij rustig ❤️ ze is vandaag 8 weekjes

4 maanden geleden

Onze kleine is nu bijna 10 weken oud en het gaat aanzienlijk een stuk beter vergeleken met week 6-8. Ze zijn zeker nog wel aanwezig, maar niet meer zo heftig, lang en vaak gelukkig!

4 maanden geleden

Hier bijna 8 weken en mega piek hele week krampen aanvallen

4 maanden geleden

Hier 8 weekjes en helaas nog niet helemaal over, gaat wel beter! Begin was drama zo zieilig

4 maanden geleden

Reactie op MacyMae

Hier bijna 8 weken en mega piek hele week krampen aanvallen
Hier ook! Maar loopt gelijk met de rota vaccinatie bij ons voor mijn gevoel..

4 maanden geleden

Mijn meisje is morgen 10 weken en vanaf 8 weken is het echt beter geworden! Ook echt een piek gehad tussen 6-8 weken, was heel zielig. Masseren van de buik hielp, probiotica en veel troosten!

4 maanden geleden

Oh en in de draagzak doen!

4 maanden geleden

Mijn dochter is 9,5 week en haar piek was vanaf 7 weken. Ze is nu 3 dagen krampjesvrij 🤞🏻tot die tijd hebben we elke avond met een krijsende baby gezeten, zo zielig. Eigenlijk hielp niets, behalve zelf rustig blijven en haar wiegen. Enige waar ze een beetje rustig van werd was dragen op de arm, gezicht in je elleboog zeg maar en dan rustig heen en weer wiegen. Even op haar buik leggen in de co sleeper gaf ook iets verlichting.

4 maanden geleden

Hier ook een baby van 6.5 week en super veel krampjes opeens 😟 alleen maar vastgehouden willen worden en niet alleen in de box willen slapen alleen maar op me willen hangen ..

4 maanden geleden

Te vroeg gejuicht.. hier nu toch ook weer vrij heftig. Ma 8 weken

4 maanden geleden

Is het bij jullie ook tussen de voeding van 6 en 9 uur? Precies wanneer de peuter naar bed moet.

4 maanden geleden

Reactie op Door082020

Is het bij jullie ook tussen de voeding van 6 en 9 uur? Precies wanneer de ...
Ja bij mij ook! Tussen 6 en 9 t ergst...maar heb t gevoel dat ze dan ook veel meer boeren laat of wil laten

4 maanden geleden

Reactie op nbds

Onze dochter heeft dit idd ook, alleen wij gebruiken wel ook sinds een week ...
Wat is probiotica?