Mijn zoontje is nu 10,5 week oud. Hij had zijn krampjespiek iets eerder, rond 5-6 weken. Hierna ging het eigenlijk heel goed. Tot een paar dagen geleden. De krampjes lijken helemaal terug te zijn, met name in de avond en ‘s nachts. Het enige wat lijkt te helpen is rondjes lopen door de kamer, met het geluid van de stofzuiger op de achtergrond. Is er iemand die dit herkent? Kunnen er meerdere krampjespieken zijn? Of kan het nog met het rota-vaccin te maken hebben? (Daar heeft hij wel last van gehad, maar nu nog..?) Tips zijn ook zeer welkom! (Osteopaat heb ik in de eerste piek geprobeerd, maar toen werd het alleen maar erger)
Hier precies hetzelfde, ze is nu ook 10 weken. Heeft van de week ook haar Rota + eerste twee vaccinaties gehad dus ik vroeg me ook af of dat daar iets mee te maken kan hebben....
Mijn baby is bijna 9 weken en opeens zeeeer onrustig tijdsns zijn bedtijd. Man en ik hebben samen hele avond nodig om hem rustig te krijgen. Mega overstrekken en hard zuigen. Dacht dat het door antibiotica kwam maar zou ook nog sprong 2 kunnen zijn?
Hier precies hetzelfde, ze is nu ook 10 weken. Heeft van de week ook haar R ...
Ik heb het idee dat mijn zoontje al eventjes uit sprong 2 is, maar misschien bij jou wel?
Overstrekken en zuigbehoefte is wel heel herkenbaar ja.. zo zielig!
Ik heb gelezen dat bijwerkingen van het Rota vaccin tot twee weken daarna nog kunnen zijn.. & inderdaad wat andere zeggen sprongetje twee welke voor de deur staat?
Hier ook weer! Ze is nu bijna 10 weken en krijgt tijdens de laatste slokken al krampjes weer.. zo sneu! Rota krijgt ze morgen dus daar kan het niet aan liggen. We gaan het morgen ook maar eens vragen bij consultatiebureau
Onze dochter is nu ruim 9 weken en heeft sinds paar dagen weer veel last van krampjes, ook is haar ontlasting wat dunner geworden, maar poept niet meer. ga donderdag naar cb en zal even vragen wat het kan zijn. Dacht even dat we van de krampjes af waren, maar dus niet.
Ah zo zielig! Mocht je willen delen wat het cb zegt, hoor ik het graag! 🤗
Bij het cb stonden ze er niet gek van te kijken. Vooral omdat het echt na de voeding is en ze zich verder goed voelt. Het zou binnenkort wel echt moeten gaan afnemen. Dus dat in de gate houden en anders evt kv voor gevoelige darmen.
Ik heb ook precies hetzelfde. Mijn zoontje is 9.5 week een de krampjes waren echt afgenomen, maar nu is het na elke voeding weer helemaal mis. Daardoor slaapt hij overdag ook amper, want hij schrikt steeds wakker van de pijn, zo zielig😥
Ons zoontje van 15 weken heeft sinds 2 weken ook weer meer last van darmkrampjes, ook vooral 's avonds. Wat bij hem ook helpt tegen de krampjes is z'n buikje masseren met m'n hand en zijn voetjes vast houden en dan rondjes draaien. Rondjes door de kamer lopen werkt bij onze kleine inderdaad ook.