28 Reacties

één maand geleden

Bij ons ook! Nu 8 weken, volgens mij las ik ergens dat de darmpjes snachts het meest actief zijn dus het kunnen de krampjes nog zijn. Ik geef vaak een speentje en dan loop ik weg. Dan is het nog even persen en dan valt die weer in slaap. Hij ligt op z’n eigen kamer dus ik heb er niet zoveel last van. Als hij zichzelf niet in slaap krijgt dan maak ik soms een mini flesje van 30 en dan laat ik hem in bed liggen en z’n fles slapend in bed drinken. Dan hoor ik veel scheetjes en daarna valt die in slaap.

één maand geleden

Hier ook exact hetzelfde.. hij lijkt zichtbaar moeite te hebben met poepen. Beentjes optrekken, persen, onrustig.. Heb as we speak een chat open staan met het CB voor advies, hopelijk komt daar iets uit. Poepluiers zijn hier ook aanzienlijk minder de laatste dagen

één maand geleden

Reactie op JJ010624

Bij ons ook! Nu 8 weken, volgens mij las ik ergens dat de darmpjes snachts ...
Oh wat goed, dat ga ik ook proberen

één maand geleden

Reactie op Klavertje4-92

Hier ook exact hetzelfde.. hij lijkt zichtbaar moeite te hebben met poepen. ...
Schijnt normaal te zijn als ze dat hebben. Advies was om beentjes in de lucht te houden of eventueel de thermometer erin, dan worden de darmpjes een beetje geprikkeld en lukt het om te poepen. Wij moesten het nog een paar dagen aankijken en anders evt de huisarts bellen zodat we er iets voor konden krijgen

één maand geleden

Hier ook. Die van ons sliep in een love2dream swaddle. Bij ons was ze 'boos' omdat dr armen omhoog lagen al heel de nacht. Sinds we sochtend de ritjes van de slaapzak losmaken is ze rustiger.

één maand geleden

Hier net zo, sinds een week heeft hij dit niet meer. Hij is nu 11 weken.

één maand geleden

Reactie op Klavertje4-92

Schijnt normaal te zijn als ze dat hebben. Advies was om beentjes in de lu ...
Hier precies het zelfde gehad, maar elke keer een thermometer erin vond ik geen fijne oplossing en de huisarts vond het helemaal belachelijk. Wij hebben sinds 2 weken laxeermiddel voor de kleine en ze poept als nog maar om de 2/3 dagen maat het komt er met een zuchtje en een persje uit dus voor haar zoveel minder ongemak, dan de 24 uur wat ze eerst aan t persen was

één maand geleden

Reactie op Klavertje4-92

Hier ook exact hetzelfde.. hij lijkt zichtbaar moeite te hebben met poepen. ...
Ik ben benieuwd wat ze zeggen. Bij jou ook s’nachts?

één maand geleden

Reactie op VdB21

Hier ook. Die van ons sliep in een love2dream swaddle. Bij ons was ze 'boos ...
Goed idee! Wij hebben deze slaapzak ook, ik ga dat eens proberen

één maand geleden

Reactie op Klavertje4-92

Hier ook exact hetzelfde.. hij lijkt zichtbaar moeite te hebben met poepen. ...
Heb je nog antwoord gehad? Hier ook standaard rond deze tijd elke nacht.

één maand geleden

Reactie op lisanne41198

Hier precies het zelfde gehad, maar elke keer een thermometer erin vond ik ...
Welke heb jij gehad?

één maand geleden

Hier ook een hele tijd gehad dat ze vanaf 5uur wat begon te draaien en te stinnen. Nu leggen we haar dan vaak op de zij en dat vind ze fijner. Verder heeft onze dochter nooit moeite met ontlasting, vaak iedere dag wel een keer (combi van kv en bv)

één maand geleden

Reactie op MamaJ2022

Welke heb jij gehad?
Deze hebben we nu was gewoon zonder recept te krijgen. 1 ml per kg, onze dochter is nu 5kg en krijgt 2 x daags 2,5 door de fles

één maand geleden

Mijn dochter heeft dit ook! Precies die tijd en zijn echt krampjes. Als ze die niet zou hebben zou ze echt veeel langer doorslapen

één maand geleden

Reactie op qqww

Het is denk net wat werkt voor een kleine, onze is er erg mee gebaad en heeft geen diarree of krampjes, het wordt vooral minder hard waardoor we een veel gelukkiger kindje hebben 😁

één maand geleden

Reactie op lisanne41198

Hier precies het zelfde gehad, maar elke keer een thermometer erin vond ik ...
Dat zei ik dus ook.. van uhh moet ik dat dan elke dag gaan doen 😅. Antwoord was kijk het nog eventjes aan 🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op Bloemetjesgordijn89

Ik ben benieuwd wat ze zeggen. Bij jou ook s’nachts?
Reactie staat een aantal berichten hierboven :-)

één maand geleden

Reactie op MamaJ2022

Heb je nog antwoord gehad? Hier ook standaard rond deze tijd elke nacht.
Reactie staat een aantal berichten hierboven :-)

één maand geleden

Hier precies hetzelfde, begint rond een uur of 4, en met af en toe speentje slaapt hij toch door tot 6, dan wil hij een flesje, en slaapt dan weer rustig tot 9. Maar van 4 tot 6 is het veel woelen, persen, kreunen.

één maand geleden

Reactie op lisanne41198

Hier precies het zelfde gehad, maar elke keer een thermometer erin vond ik ...
Hebben ze bij jou ook lactuse aangeraden?