28 Reacties

één maand geleden

Vanacht was t om 03:00 ipv 5:00 🥲

één maand geleden

Reactie op Proud Daddy

Hebben ze bij jou ook lactuse aangeraden?
Jah klopt!

één maand geleden

Reactie op Klavertje4-92

Dat zei ik dus ook.. van uhh moet ik dat dan elke dag gaan doen 😅. Antwoor ...
Jeetje wat slecht …. En kijk wat ze online zeggen over thermometers is echt geen gezond advies.

één maand geleden

Reactie op qqww

Vanacht was t om 03:00 ipv 5:00 🥲
Oh jaa hier wordt het ook steeds vroeger. Vannacht 4 uur 😢

één maand geleden

Ons zoontje van 12 weken heeft precies hetzelfde, maar dan stipt om 3:30 😅 Kreunen en op zijn handen kauwen, echt geen gehoor 🙈 Ik frommel dan een speen erin tussen zijn handjes door en dan wordt hij wel weer rustig

één maand geleden

Hoi! Onze zoon deed dit ook, had sowieso erg last van zijn darmpjes. Wij zijn naar een osteopaat geweest, en al meteen na de 1e behandeling was dit zo goed als weg! Hij had veel spanning in zijn darmpjes. 2 behandelingen gehad en hij perst bijna niet meer. Ook op advies van de osteopaat pro biotica gekocht. (Wij gebruiken die van vitals) ook dit helpt hem heel erg. Afentoe hoor ik hem nog kreunen en persen maar dit is minimaal en hij lijkt er geen last van te hebben. Misschien heb je hier iets aan, succes!

één maand geleden

Het was vannacht weer raak om 04:00 🥴 We proberen nu dan een klein flesje van 30 ml, maar het nadeel is dat ze dan om 07:00 de fles bijna niet meer wil en we de dag al een beetje rot starten.. het blijft puzzelen