7 Reacties

3 maanden geleden

Mijn zoontje is erg tevreden en huilt ook als hij moe is. Ik heb m nu steeds beter door dus goed op de signalen letten en lekker in de wagen of bed laten slapen. Hij valt bij mij zelfstandig in slaap, is bijna 7 weken. Heeft soms nog wat hulp nodig om zn slaapje te verlengen. Wakkertijden zijn echt nog wisselend. Soms na half uur al, heeft hij alleen fles op en soms na 1.5 voeden, spelen etc.

3 maanden geleden

Ja hier ook een hysterische baby als hij wil slapen maar niet kan, doordat er bvb teveel lawaai is of hij nabijheid zoekt

3 maanden geleden

Zeker weren, vooral aan het einde van de dag. Als ik haar niet goed inschat of optijd in bed leg voor de nacht is er echt geen land meer mee te bezeilen.

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem19900991

Mijn zoontje is erg tevreden en huilt ook als hij moe is. Ik heb m nu steed ...
Hier valt ze ook wel zelfstandig in slaap maar vind soms lastig te zien wanneer ze echt moe zijn. Is dat echt al bij de 1e keer geeuwen?

3 maanden geleden

Onze dochter (10 weken) doet precies hetzelfde als ze net even te lang wakker is geweest. 1,5u is voor haar vaak nog te lang. Hier begint ze sinds een paar dagen heel duidelijk in haar ogen te wrijven als ze moe wordt, vaak al na een uurtje. Als ik haar iets vroeger laat slapen, valt ze veel makkelijker en zonder krijsen in slaap.

3 maanden geleden

Reactie op hellobaby2021

Hier valt ze ook wel zelfstandig in slaap maar vind soms lastig te zien wan ...
Ja dat is t lastige en moet je beetje gaan onderzoeken. Ik zie het bij mn zoontje aan dat hij met zn vuistjes over zn wangen en ogen wrijft. En af en toe een driftige kick haha. Dan strekt ie met een soort huilgilletje. Blijft lastig hoor met die kleintjes. Soms speelt ie fijn en ben ik te laat en heeft ie me meer nodig om in slaap te komen..

3 maanden geleden

Bij ons moest onze zoon dan toch nog boeren. Kwam dan wel echt van ver. Ik heb een appje geïnstalleerd in het begin om de huiltjes te herkennen. Inmiddels weten we wel wat de gebaren en huiltjes betekenen, maar pak het appje er soms toch nog bij. Klopt echt 95%. Baby language heet het, wellicht is proberen. Soms lijkt moe zijn en verstopte boer heel erg op elkaar.