Hallo dames,
Sinds deze week (afgelopen dinsdag 6 weken) zet onze zoon het op een krijsen wanneer hij de fles wil. Hij ligt bijvoorbeeld lekker te slapen, maar wordt wakker omdat hij honger heeft. Hij gaat dan voor ons gevoel van 0 naar 100. Het is niet normaal hoe hard hij dan huilt. De fles maken we echt in enkele minuten tijd en sneller kan niet. Het ritueel was ook altijd dat we hem eerst verschonen, maar hij schreeuwt moord en brand dus geeft mijn man hem al de fles terwijl hij liggend op het verschoonkussen van mij een schone luier krijgt. Het is namelijk direct opgelost zodra hij de fles heeft. Hij heeft nog geen vast ritme in de tijden tussen de fles, dus kan hem ook niet voor zijn. Zojuist met de nachtfles schreeuwt hij het ook weer uit. Hij heeft nu 5,5 uur geslapen na zijn vorige fles. De ene nacht meldt hij zich na 3 uurtjes en soms dus veel langer. Overdag is dit hetzelfde. Moeten we dan toch op vaste momenten de fles geven ondanks dat hij nog slaapt? Dus in de nacht een wekker zetten.
Herkent iemand dit? Is dit iets wat wellicht een fase is? Of kan het zo zijn dat hij gewoon ongeduldig is haha. Mijn man was gisteravond tijdens de laatste fles buiten de planten water geven. Hij hoorde hem 3 huizen verder nog super hard krijsen en kwam naar boven omdat hij dacht dat er iets aan de hand was.. 😅
Hij krijgt trouwens kunstvoeding, is een flinke jongen van 5,5 kilo en drinkt al flesjes van 150cc. Hij is sinds deze week wel wat verkouden. Zojuist is hij ook weer tijdens de fles in slaap gevallen en drinkt het dus niet eens op ondanks de hysterische hongerklop..