9 Reacties

12 dagen geleden

Wij hadden t ook een tijdje. Echt vreselijk gillen en overstuur Hij werd gelijk stil als ik hem pakte of wiegde Ik denk dat het soort bange fase was om alleen te zijn, althans hier leek dat zo. Het was soms wel 4 tot 5 keer op een avond en ook snachts. Is hier vanzelf voorbij gegaaan

12 dagen geleden

Hier idem dito als bij carmenflower. Was gelukkig alleen in de nacht. Wel overdag soms huilend wakker. Was ong een weekje en toen was het weer weg. Toevallig vannacht deed ze het weer 1 keer. Hoort bij sprong 5

12 dagen geleden

Sprong 5! Echt verschrikkelijk 👿 even doorheen succes je bent niet alleen 💪🏽

12 dagen geleden

Mijn zoontje is wel een maand tevroeg geboren, dus officieel zit ie dan nog in het staartje van sprong 4 geloof ik?

11 dagen geleden

Ik herken dit van sprong 5. Tussen de 20 en 22 weken was dit. Nu met 23,5 veel beter.

11 dagen geleden

Kan het zijn dat hij tandjes krijgt en pijn heeft? Toen mijn dochter dit had, kreeg ze een tandje. Heb haar toen een zetpil gegeven en daarna was ze weer tevreden, dus bij haar was het pijn. Je hebt ook zalf voor tandjes (had ik toen niet in huis).

11 dagen geleden

Tandjes?

11 dagen geleden

Herkenbaar sinds twee dagen. Gaat hopelijk snel over. Daarnaast noise cancelling headphones. Haalt het scherp randje er van af gedurende de dag 😁

10 dagen geleden

Ik heb nog geen tandjes gevoeld/gezien, maar het kan natuurlijk wel zijn dat hij er last van heeft al.. we wachten maar af;) zal vast weer overgaan. Maar het is nu wel pittig en je wordt ergens toch onzeker of je iets niet over het hoofd ziet