26 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op ElmH
Poeh, soms is het zo moeilijk hè! Hoe houd jij je hoofd koel op zulke momen ...
In het begin was ik erg zoekende en probeerde ik ook steeds om hem toch in slaap te krijgen. Inmiddels weet ik dat hij in de avond gewoon niet voor 22.00u gaat slapen 🙉. Hij is nu ruim 9 weken en dit is vanaf dag 1 zo. Voor hem is het huilen en vechten een teken dat hij te lang wakker geweest is, is dan oververmoeid. Wat bij hem inmiddels werkt (tegen 22.00u dan, daarvoor niet) is rondlopen met hem liggend op de arm en ritmisch op de billen/luier kloppen. Als ik dit in de slaapkamer doe met de white noise aan slaapt hij heel snel in, alsof hij het ritueel herkent. Overdag werkt dat ook prima, doe ik zodra ik slaap signalen zie. Maar tussen 17u en 22u werkt niets 🥴😅. Accepteren en ik laat hem dan geregeld gewoon in de box spelen, of zet hem bij ons aan tafel zodat hij kan rondkijken. Als de oudste in bad moet dan pak ik de baby soms mee, of zet hem er in de wipstoel bij. Soms wil hij wel een hazenslaapje doen in de wandelwagen begin van de avond, dan loop ik wat heen en weer of laat de hond uitlaten met hem.
3 maanden geleden
Reactie op Wilmaxx
Is dit al lang zo? Bij mijn zoontje van 11 weken is dit ook ineens sinds 3 ...
Haha, dat is ook gezellig😅 Was hij voorheen wel relaxter als je op de kamer kwam?
Het is bij haar al 2 weken op en af. Ik denk dat alle sprongen bij haar in elkaar overvloeien 😂