10 Reacties

3 dagen geleden

Potloden. Met krijtjes moet je toch meer opletten of meer poetsen haha

3 dagen geleden

Je hebt bij Hema van die dikke wasco potloden. Die kleuren wat makkelijker en makkelijk vasthouden. Pas wel op voor je tafel haha ik dacht poets ik wel even weg maar ging toch niet zo makkelijk 😅

3 dagen geleden

Reactie op Lixxy

Je hebt bij Hema van die dikke wasco potloden. Die kleuren wat makkelijker ...
Ooo zijn die beter dan die Ses?

3 dagen geleden

Wij hebben stiften die heel goed afwasbaar zijn. Ze laten heel makkelijk met een nat doekje los. Voor potloden of krijtjes heeft hij nog niet genoeg kracht om heel veel pigment op het papier te krijgen. Met stiften gaat dat heel makkelijk. Het zijn crayola ultra clean washable markers

3 dagen geleden

De dikke potloden van de Hema zijn voor deze leeftijd prima vind ik. Krijtjes werken ook, maar het opruimen/schoonmaken is lastiger. Let wel op, de potloden van de Hema geven af als ze nat worden. Tenmiste degenen die wij 2 jaar geleden hebben gehaald haha. Dus als ze ze in hun mond stoppen dan is alles gekleurd. De eerste keer dat de oudste dat deed met een rood potlood schrok ik me rot😅

3 dagen geleden

Wij hebben wasco potloden (ses my first) en stiften (crea lign eerste stiften) vooral met die laatste erg tevreden over! De stiften zijn ook uitwasbaar en dochter kan ze goed vasthouden. Potloden zet onze dochter nog niet genoeg kracht voor, zou vanaf 1 jaar moeten zijn.

3 dagen geleden

Wij hebben de My First kleurpotloden van SES, maar die zijn nog te moeilijk. Heb bij mijn oudste dit gekregen van Stabilo en dat is echt top. Soort combi van wasco en kleurpotloden: https://kleurpotlodenwinkel.nl/products/kleurpotloden/672626.html

17 uur geleden

Reactie op Kolibrie28

Stabilo Woody zijn echt super! Makkelijk afwasbaar en heel makkelijk vast ...
Deze zijn echt ge wel dig inderdaad! Hier ook cadeau gedaan.