Mij dochtertje van 10 weken kronkelt in haar bedje sinds een week ‘s nachts.
We leggen haar in bed als ze slaapt. Ze ligt dan een aantal uur rustig te slapen. En dan begint ze ontzettend te bewegen en te kreunen. Steeds een paar minuten, dan weer even rustig en in slaap, en dan weer kronkelen en kreunen. Uiteindelijk begint ze ook te huilen. Ze heeft geen honger, maar lijkt last te hebben van haar buikje.
Ze ligt naast ons in de co sleeper en het houd me echt wakker. Doe geen oog meer dicht.
Ouders die dit herkennen? En al een oplossing hebben?
Ik ga haar morgen een keer op haar eigen kamertje laten slapen om te zien hoe dat gaat..
Hier ook! Vannacht was ze ook random een uurtje wakker en aan het brabbelen, daarna wel zelf weer in slaap gekomen.
Ik ga haar vannacht voor het eerst op de baby kamer in haar ledikant leggen, denk dat dat beter is haha.
Dit deed mijn dochtertje ook, maar dan al vanaf ongeveer week 2.. iedere keer stonden we al met een fles klaar en dan sliep ze ineens weer. Dit deed ze dan uren, inderdaad steeds kronkelen en kreunen en dan weer stil en dan weer opnieuw.
Met 6 weken hebben wij haar naar haar eigen kamertje gedaan. Sinds toen slaapt ze door en wij dus ook. Misschien kronkelt en kreunt ze nog steeds, maar dit horen wij in ieder geval niet. 😂 Het geluid van de babyfoon staat uit en zowel onze deur als haar deur zijn dicht. Wanneer ze huilt horen wij dit pas (dit hoor je heel duidelijk door de muren heen) en worden we er wakker van.