9 Reacties

3 maanden geleden

Dit doet mijn zoontje ook. Is waarschijnlijk active sleeping. Ik lag er ook wakker van. Hij slaapt nu heerlijk in zn eigen kamertje.

3 maanden geleden

Dit heb ik ook. Hier altijd een teken dat er een boertje vast zit.

3 maanden geleden

Helaas geen oplossing maar ik herken het wel, terwijl ons zoontje eerst zo heerlijk rustig sliep tussen de voedingen door

3 maanden geleden

Hier ook! Vannacht was ze ook random een uurtje wakker en aan het brabbelen, daarna wel zelf weer in slaap gekomen. Ik ga haar vannacht voor het eerst op de baby kamer in haar ledikant leggen, denk dat dat beter is haha.

3 maanden geleden

Reactie op Cinniexxx

Dit doet mijn zoontje ook. Is waarschijnlijk active sleeping. Ik lag er ook ...
Slaapt hij op een gegeven moment wel weer rustig in? Want mijn dochter wordt uiteindelijk wel wakker..

3 maanden geleden

Reactie op babyboootje

Dit heb ik ook. Hier altijd een teken dat er een boertje vast zit.
Bij ons ook precies dit.

3 maanden geleden

Dit doet mn dochter als er een boertje vast zit

3 maanden geleden

Reactie op Saar1705

Dit doet mn dochter als er een boertje vast zit
Hier ook

3 maanden geleden

Dit deed mijn dochtertje ook, maar dan al vanaf ongeveer week 2.. iedere keer stonden we al met een fles klaar en dan sliep ze ineens weer. Dit deed ze dan uren, inderdaad steeds kronkelen en kreunen en dan weer stil en dan weer opnieuw. Met 6 weken hebben wij haar naar haar eigen kamertje gedaan. Sinds toen slaapt ze door en wij dus ook. Misschien kronkelt en kreunt ze nog steeds, maar dit horen wij in ieder geval niet. 😂 Het geluid van de babyfoon staat uit en zowel onze deur als haar deur zijn dicht. Wanneer ze huilt horen wij dit pas (dit hoor je heel duidelijk door de muren heen) en worden we er wakker van.