17 Reacties

één maand geleden

Ja ik heb dat bij m’n zoon van bijna 3. Is geen verbetering. Is iedere keer nat ‘s morgens. Ik doe er nu een luierbroekje over en als ze op zijn over naar een ander merk maar nog geen tip welke.

één maand geleden

Wij gebruiken overdag de luiers van Etos en voor in de nacht pamper broekjes. Daardoor vrij wel nooit problemen!

één maand geleden

Ik gebruik in de nacht pampers baby dry. Daarmee lekt ze niet meer door. Overdag gebruik ik nog wel kruidvat, maar een spuitluier gaat dan eigenlijk altijd mis. Als ik ergens naartoe ga, gebruik ik overdag pampers premium protect ipv kruidvat. Daarmee gaan ook spuitluiers bijna altijd goed

één maand geleden

Hier afgestapt van de kruidvat baal er echt van maar alles ging er langs.. nu pampers premium protect en pampers baby dry en nergens meer last van. Probeer ze echt in goede aanbiedingen te kopen.

één maand geleden

Ik vind de nieuwe kruidvat luiers juist veel fijner, dat extra elastiek randje aan de beentjes zit veel beter als extra bescherming dan alleen het losse randje van voorheen. Bij ons lekker de luiers vrijwel nooit door van plas, zelfs als zijn ze nog zo vol want onze meid slaapt 12 uur aan een stuk s nachts . Overdag alleen wel eens bij een spuitluier een doorlek maar dat is nu niet vaker als met de vorige luiers van kruidvat.

één maand geleden

Heb altijd luiers van pampers baby dry gekocht bij allemaal, nooit geen problemen gehad.

één maand geleden

Helaas hier zowel bij kruidvat als pampers dry nog een natte romper en slaapzak in de ochtend. Wellicht omdat ze een buikslaper is. Ben ook nog op zoek naar de gouden tip!

één maand geleden

Reactie op Daphne5809

Helaas hier zowel bij kruidvat als pampers dry nog een natte romper en slaa ...
Buikslaper lekken inderdaad sneller door. Bij ons is de oplossing om het randje om te vouwen naar binnen. De kant van de luier die bij de navel is. Daarnaast groot genoeg. Dus overdag hier een twee en ‘s nachts een drie. Romper groot genoeg dat de luier goed kan uitzetten. Ik hoor ook wel eens mensen de luier andersom doen maar dat heb ik nog nooit gedaan.

één maand geleden

Reactie op Daphne5809

Wij hebben ook een buikslaper. Hier helpt een luierbroekje over de pamper baby dry. Misschien is dat een goede tip?

één maand geleden

Ik had met pampers ook geregeld spuitluiers die doorlekten. Ik ben overgestapt op wasbare luiers en nu nergens meer last van! Vorige week bij de opvang een pamper aan en het was gelijk weer mis, terwijl ik thuis nooit meer rompers hoef te vervangen overdag.

één maand geleden

Reactie op mz1986

Ik had met pampers ook geregeld spuitluiers die doorlekten. Ik ben overgest ...
Of als je dat niet wilt zou je eens kunnen kijken naar alleen een wolbroekje voor ‘s nachts over de luier heen. Als dat het probleem is.

één maand geleden

Herkenbaar. Helaas ook “moeten” overstappen. Wij hebben gekozen voor pampers premium protection. Zijn (veel) duurder, maar lekken niet door. Tip; de Nettorama heeft 2 pakken pampers voor €11. Is altijd goedkoper dan in de aanbieding bij andere drogisterijen.

één maand geleden

Reactie op NS91

Wij hebben ook een buikslaper. Hier helpt een luierbroekje over de pamper b ...
ga ook eens een luierbroekje kopen en proberen! hier maakt pampers en kruidvat geen verschil wat betreft doorlekken helaas 😭

één maand geleden

Reactie op Iris-bloemetje

Buikslaper lekken inderdaad sneller door. Bij ons is de oplossing om het ra ...
Wat een fijne tip, dankjewel! Ik ga het vanavond gelijk proberen 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op NS91

Wij hebben ook een buikslaper. Hier helpt een luierbroekje over de pamper b ...
Dankjewel voor je tip, ik ga ze in huis halen! 🤗

één maand geleden

Reactie op Daphne5809

Hier ook en die van mij slaapt op haar rug 😭. Wasmachine draait overuren

één maand geleden

Reactie op Daphne5809

Hier ook, ook een buikslaper. Ik geef snachts een grotere maat luier en trek hem vooraan bij zijn buikje hoog op. Daarmee redden we het soms. En bij een voeding snachts check ik altijd even hoe vol de luier is. Wanneer nodig verschoon ik halverwege de voeding in het donker. Tot nu toe slaapt hij daarna weer heel snel door. Sochtends verschoon ik vaak voor de eerste voeding, want tijdens die voeding plast hij vaak veel na de nacht. En ja, we hebben dus meerdere slaapzakken zodat we niet elke dag hoeven te wassen.