8 Reacties
3 maanden geleden
Oh huh! Wat raar.. ik heb er eerlijk gezegd nooit echt op gelet, ik ga ook eens kijken dan! Wat ik wel weet is dat als je gaat naar voeding voor een oudere baby (dus niet meer de zuigeling maar de 1 of 2 voeding) dat ze dan alleen maar het schepje veranderen en niet de inhoud. Had dat gezien bij keuringsdienst van waarde. Misschien dat ze per ongeluk het verkeerde schepje erin hebben gedaan?
3 maanden geleden
Ik heb inderdaad al veel filmpjes voorbij zien komen dat ze daarvoor waarschuwen!
3 maanden geleden
Reactie op Mutske
Ik kwam hierover een filmpje op tiktok tegen en ben dus gaan kijken en het ...
Dat vind ik echt heel bizar.. daar kan de kleine ook last van krijgen als ze steeds een andere hoeveelheid krijgt! Als we het toch over de Kruidvat hebben.. vind de tekst onder deze voeding ook best vervelend. Er zijn moeders die geen borstvoeding kunnen geven, en dan krijg je dit de hele tijd voor je neus “borstvoeding is de beste voeding”.
3 maanden geleden
Ik had dit bij onze voeding, HiPP. Gebeld met de klantenservice en zij gaven aan dat het recept is vernieuwd waardoor de dichtheid van het poeder is veranderd. Verder is er dus niks veranderd maar zij gaven nogmaals aan dat het belangrijk is om het schepje dat bij de pot zit te gebruiken en niet te wisselen. Dit staat schijnbaar (kwam ik daarna achter 😂) dus ook op elke pot voedingen. Misschien bij Kruidvat voeding ook zo?