15 Reacties

2 maanden geleden

Fatsoenlijke moet het zijn😅

2 maanden geleden

Ik laat het gewoon in het blik zelf zitten van Nutrilon. Is dat niet goed qua houdbaarheid?

2 maanden geleden

Reactie op VGA_

Ik laat het gewoon in het blik zelf zitten van Nutrilon. Is dat niet goed q ...
Dat zou denk ik goed zijn! Wij hebben van de kruidvat en die zitten helaas in een zak ipv pak

2 maanden geleden

Bij Kruidvat kan je zo een blik halen. Die kartonnen doosjes zijn her vul verpakkingen. Stuk milieu vriendelijker dat je niet steeds een blik moet kopen. Even bij de medewerkers vragen.

2 maanden geleden

Deze

2 maanden geleden

Beetje onhandig dat ik 3 losse berichten stuur maar deze blikken zijn net als bij nutrilon blikken met van binnen zo een stukje om je schepjes netjes af te schuiven.

2 maanden geleden

Wij gebruiken ook die van de kruidvat. Vind hem zelf heel fijn, en past 1 pak kunstvoeding in. Ook nog een handige houder voor het schepje en om het schepje af te strijken

2 maanden geleden

Reactie op Jansje90

Deze
Oh top! Dit heb ik nog niet zien liggen bij de kruidvat! Bedankt voor je tip!

2 maanden geleden

Ook die van de kruidvat, echt top!

2 maanden geleden

Die van de kruidvat 👍

2 maanden geleden

Wij hebben een philley. Past precies 1 pak in en lekker makkelijk doseren zonder gezeur met schepjes afstrijken en naast de fles gooien. Gewoon boven de fles houden en zovaak klikken als nodig is :)

2 maanden geleden

Reactie op VGA_

Ik laat het gewoon in het blik zelf zitten van Nutrilon. Is dat niet goed q ...
Wij hebben de 1,2 kilo verpakking van nutrilon net wat voordeliger volgens mij maar dat zit dus niet in een blik maar in twee “zakken”.

2 maanden geleden

Wij gebruikte deze met de kruidvat voeding. Is goed af te sluiten met vocht ed tov die bewaardoos vd kruidvat zelf.

2 maanden geleden

Reactie op Klavertje4-92

Wij gebruikte deze met de kruidvat voeding. Is goed af te sluiten met vocht ...
Ziet er inderdaad beter uit 🙌🏻 Passen hier beide zakken van kruidvat in?

2 maanden geleden

Reactie op DJMJ

Ziet er inderdaad beter uit 🙌🏻 Passen hier beide zakken van kruidvat in?
Meer zelfs! Al hebben wij de grote van 2300 ml