11 Reacties

3 maanden geleden

Ik weet niet precies hoe het werkt bij vliegtuigen hoor... Maar eventueel heb je van Nutrilon "1 portie zakjes", zijn voor flesjes met 150ml water. Dan zit de verpakking gewoon dicht, dus wellicht is dat wat? Nutrilon 1 volledige zuigelingenvoeding 0-6m #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi439836

3 maanden geleden

Ik zou een poeder toren vullen, dan heb je 3 voedingen mee en een thermoskan vullen + een flesje water meenemen.

3 maanden geleden

Reactie op destinyjz

Ik zou een poeder toren vullen, dan heb je 3 voedingen mee en een thermoska ...
Een thermoskan met water kan je niet meenemen Max 100 ml in je handbagage. Die torentjes ben ik dus benieuwd naar of het mag. Of je gewoon wat poeder in bakjes het vliegtuig in krijgt. Want paniek als die bij de douane voor de vlucht worden weg gegooid.

3 maanden geleden

Hier ervaring! Altijd poedertoren mee en zakje mee voor de zekerheid. Mocht de koffer kwijt raken heb je in ieder geval poeder bij.. nooit problemen mee gehad. Juist is de koffer opengemaakt omdat ze daar het poeder verdacht vonden.. zakje was open gemaakt en getest. Gewoon doen.. bij twijfel testen ze en krijg je het gewoon weer mee. Het is immers geen drugs.

3 maanden geleden

Terwijl ik deze vraag stel schiet ineens door me heen … wat als je mega vertraging hebt 😱

3 maanden geleden

Een fles die al gemaakt mocht twee jaar geleden wel door de security heen (ook al meer dan 100 ml). Wij kochten na de security water voor de nieuwe voeding in het vliegtuig.. even opwarmen in een restaurant of vragen aan de stewardess. Ze zijn heel behulpzaam.. vooral als ze zien dat je wil dat niemand last heeft van een krijsende baby door opstijgen/landen

3 maanden geleden

Reactie op Jansje90

Terwijl ik deze vraag stel schiet ineens door me heen … wat als je mega ver ...
Daarom zakje met poeder mee.. dan heb je altijd genoeg bij ;)

3 maanden geleden

Reactie op Jansje90

Een thermoskan met water kan je niet meenemen Max 100 ml in je handbagage. ...
Ik ben afgelopen woensdag gevlogen, via Schiphol mag je meer dan 100 ml mee. & anders leeg meenemen en vullen bij een koffie tentje

3 maanden geleden

Vorig jaar naar de USA namen wij een melkpoeder bakje en een dichte bus mee mocht onze ruimbagage kwijt raken. Een thermosfles met heet water was ook geen probleem, dit controleren ze apart. Wij hadden ook potjes met groenten mee. Voor een baby mag je echt veel meenemen

3 maanden geleden

Voor babies mag je gewoon alles meenemen.

3 maanden geleden

Voor baby’s/kinderen onder de 2? Dacht ik even uit m’n hoofd gezegd mag je echt heeel veel meenemen. Ook je poederbakjes/thermosfles enz enz