6 Reacties

2 maanden geleden

Wij gebruiken gewoon het eigen merk van kruidvat en dit gaat goed! Ik Kolf fulltime maar helaas niet voldoende productie om aan zijn drink behoefte te kunnen voldoen (mijn zoontje van 14 weken drinkt bijna 1 Liter per dag). We zijn nu sinds 3 weken gestart met 1 flesje kunstvoeding per dag en inmiddels opgebouwd naar 2 flesjes kunstvoeding per dag en dit gaat goed!

2 maanden geleden

Door de jaren heen hoor ik altijd HIPP Combiotik, want dat zou beter te verteren zijn ofzo. Ik heb voor mijn baby van 3 maanden zowel HIPP Combiotik alsook AH zuigelingenmelk Biologisch (in combo met borstvoeding). Ik merk geen verschil bij haar met deze twee merken.

2 maanden geleden

Ik geef vanaf het begin combi voeding en heb voor Kabrita gekozen :) ik denk niet dat het veel uitmaakt qua merken om eerlijk te zijn. Wij hebben voor Kabrita gekozen ivm koemelkallergie.

2 maanden geleden

Ik geef nutrilon duo naast de bv (gekolft) en dit gaat ook goed

2 maanden geleden

Wij geven naast de bv, 1x per dag een fles van pure Goat company. Ik ben dit keer voor geitenmelk gegaan, omdat ik heb begrepen dat dit het meest op bv lijkt qua overgang voor de baby. In het verleden veel gerommeld met mijn oudste dochter en kunstvoeding. Dit voelde voor nu het beste en mijn dochter gaat goed op deze melk.

2 maanden geleden

Hier sinds vorige week nan evolia. Mijn dochter kende enkel borstvoeding dus was qua smaak voor haar wel even wennen. Heb dan uiteindelijk kv gemengd met bv om zo te wennen en nu neemt ze kv zonder probleem. Ik geef ook nog bv en vanaf deze week 2 flesjes kv. Ik denk dat alle merken op zich wel goed zijn. Succes alvast.