6 Reacties
één maand geleden
Luister naar je lijf en pak rust wanneer je kan. Je hebt echt weer 9 maanden nodig om te herstellen. Bij mn eerste duurde het bij mij zelfs 1.5jaar.
Verlof zal ook veel langer moeten duren net als in andere landen. Rustig aan mama!
één maand geleden
Ik herken de moeheid ook. Ik heb 3 maanden ontstoken oog gehad. Dus ook die herken ik. Bij was uiteindelijk een zwaar vitamine tekort door de bv onstaan waardoor ik veel langer laat had van die kwaaltjes. Ik moest ook meer rust hebben en meer vitamines gaan slikken. Bv afgebouwd. Antibiotica voor een bacterie infectie. En het lijkt sinds twee weken pas weer beter te gaan met mij. Volgende week moet ik werken.....ik heb mijn teamleider ingelicht dat ik rustig moet beginnen omdat ik nog niet hersteld ben
één maand geleden
Ik ben ook nog erg moe, ook 4 maanden pp. Ben ook ziek geweest met keelpijn hoesten en koorts. Daarna kon ik ineens dagen niet in slaap komen. Was volgens mijn huisarts volkomen normaal na een bevalling 😅 maar chill is anders. Doe rustig aan! Geef het ook aan bij je werk. En zoveel mogelijk dutjes doen waar dat kan!
één maand geleden
Ik ook 4 mnd pp en echt MOE nu. Ook een ontstoken oog dus heel herkenbaar