8 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook! Maar komt denk ik door de korte dutjes die hij doet.. vandaag maar twee uurtjes geslapen vanaf 7u vanochtend dus is gewoon chagrijnigheid hier denk ik!

2 maanden geleden

Bijna elke dag wel ! Vandaag was ze toevallig wel even gezellig maar eigenlijk stipt 6 uur wilt ze gewoon lekker slapen. Ik vind dat altijd een beetje spannend want ze word s morgens al vroeg wakker dus nog eerder is niet echt de bedoeling

2 maanden geleden

Jep, zelfde!

2 maanden geleden

Ja hoor hier ook. Volgens mij heel normaal voor baby's/jonge kinderen.

2 maanden geleden

Ja dat is witching hour! Daar hebben heel veel kindjes last van. Gaaf vanzelf over, maar kan behoorlijk frustrerend zijn...

2 maanden geleden

Ja hier ook! We zijn nu op vakantie en dat huisje is kleiner en gehoriger dan thuis. Daardoor is mijn oudste, die normaal rond 7 uur naar bed gaat, ook steeds wakker tot 8 uur of nog later 😅 De avonden zijn dus best stressvol en overdag is het soms ook lastig door het slaaptekort. Ik herinner me dit niet zo van mijn oudste, die ging vanaf 3 maanden ongeveer gewoon lekker slapen na z’n laatste voeding. Maar mijn jongste heeft er wel echt last van. Echt zielig en ook vermoeiend, want het vraagt veel van je zo aan het einde van de dag! Ik zie er hierdoor ook best wel tegenop om weer te gaan werken, want dan zijn dit de enige uren van de dag dat ik mijn kindje zie. En dan zijn die uren dus zo onrustig. Hopelijk valt het tegen die tijd mee!

2 maanden geleden

Bij ons is dit helderweg minder sinds we bij de osteopaat zijn geweest, zo blij dat we daar zijn heen gegaan

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Onze baby is vrolijk en/of slaapt tot een uur of 18.00. Maar vanaf dan kan het echt bal zijn met hem. Niks is goed, wil niet liggen, in het stoeltje zitten of in de wagen. Het enige dat werkt is fulltime met hem rondlopen tot hij eindelijk in slaap valt. Als mijn vrouw terugkomt van haar werk kan ze meteen met hem aan de slag terwijl ik kook. Maar daar wordt zij ook niet altijd gelukkig van haha. Ik hoor het van veel mensen en het schijnt vanzelf beter te gaan naarmate ze ouder worden. Even doorbijten nog!