11 Reacties
3 dagen geleden
Ik deed altijd meneertje ‘s avonds laat nog borstvoeding geven om 22u, hij werd daarna ook rond 2.30 wakker voor een voeding. Mijn wallen hingen vorige week op m’n enkels, dus mijn man wilde hem om 22u flesje geven. Eerste avond pakte hij flesje van mijn man. Tweede avond was hij zooooooo boos dat mijn man naar hem toe kwam, dat hij weigerde te drinken. Hij liet zich ook niet troosten door mijn man, dus mijn man heeft hem weggelegd en ging even wat anders doen, toen viel meneertje zelf weer in slaap. En meneertje sliep ook ineens door 🤯 dus nu maken we hem om 22u niet meer wakker en hij slaapt door van 19u tot 6u. Die grapjas…. Kon dus al een poos zonder die voedingen, maar vond het wel gezellig met mama.
Dus in jullie situatie, ik zou dat flesje gewoon laten vallen en kijken hoe ze de nacht doorkomt. Misschien heeft ze het helemaal niet meer nodig.
3 dagen geleden
Wij hebben een beetje zelfde ritme
Wij geven alleen om 22.30 laatste voeding een grotere fles
Wij gaan de voeding niet afbouwen nu want dan slaapt onze man niet meer door.
Het is best een lange nacht zonder voeding anders.
3 dagen geleden
Zou het gewoon uitproberen zonder die laatste fles! Wij gaven ook om 22:00 nog een voeding en toen kwam hij om 03:00 ook weer voor een fles. Toen we stopten met de voeding van 22:00 kwam hij ook niet meer om 03:00… En sliep hij ineens door van 18:30-06:00 😁
3 dagen geleden
Hoe oud zijn jullie baby’s momenteel? Ik heb beetje hetzelfde ritme maar hij komt toch nog 1 a 2x per nacht.. wil dat ook voorkomen..
3 dagen geleden
Reactie op Mama van Noar
Hoe oud zijn jullie baby’s momenteel? Ik heb beetje hetzelfde ritme maar hi ...
Iemand nog tips?
3 dagen geleden
Reactie op Mama van Noar
Hoe oud zijn jullie baby’s momenteel? Ik heb beetje hetzelfde ritme maar hi ...
Mijne is nu 5,5 maand. Maar denk dat het goed is om je te beseffen dat het nog heeel normaal is dat je baby nog 2 keer per nacht komt voor een voeding. Hij is nog zo jong. Geef het wat tijd en probeer het niet te voorkomen.