13 Reacties

2 maanden geleden

Mijn zoontje is nu 13 weken en ik ben op een gegeven moment gestopt met die fles van 23 uur, de eerst paar nachten kwam hij dan nog wel eens in de nacht maar na een paar dagen sliep hij weer helemaal door tot een uurtje of 7. Hij krijgt dan rond 20 uur zijn laatste fles.

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Ik moet hem wakker maken voor de fles van 23/24u. Maar ik ben bang dat hij niet meer zal doorslapen als hij die fles overslaat, of in de nacht weer honger gaat krijgen omdat hij te weinig binnen krijgt gedurende de dag. Maar ik moet hem echt wakker maken voor de fles van 23/24u en vaak valt hij na een paar slokken alweer in slaap. Ik krijg hem dan ook echt niet meer wakker en heeft dan uiteindelijk maar 50cc gedronken

2 maanden geleden

Ik maakte mijn zoontje op een gegeven moment niet meer wakker voor de laatste fles en er veranderde niets. Hij kwam niet eerder of vaker. Ik zou zeggen probeer het gewoon eens en kijk wat er gebeurt

2 maanden geleden

Ik zou hem laten slapen. CB zei dat een baby op goed gewicht 12 uur zonder fles kan. Mijn meisje wilt nu steeds eerder de laatste fles en dan blijft ze ook doorslapen tot ochtend.

2 maanden geleden

Fles weglaten inderdaad! Ik ben het nu ook gaan doen en ze slaapt nu gewoon 12 uur aan een stuk. Was ook bang dat ze snachts zou komen, maar is maar 1x gebeurt

2 maanden geleden

Wij lopen hier tegen hetzelfde probleem aan met de fles van 22 uur. Nu maken we hem wakker en dan drinkt hij zijn fles wel leeg. Mijn man is bang dat hij dan in de nacht komt voor een voeding als we hem niet meer wakker maken voor zijn fles. Zijn jullie kindjes op de dag meer gaan drinken? Of is er een volledige fles af en zijn ze dus eigenlijk minder gaan drinken gedurende de dag? En hoe oud waren jullie kindjes toen de fles eraf ging?

2 maanden geleden

Wij geven nu om 00.00 uur een flesje (minder voeding dan overdag) en dit geven we hem gewoon slapend in zijn bedje. Ook doen we ‘s nachts een maatje grotere luier om, zodat we hem niet wakker hoeven te maken en zo zijn flesjes hoeveelheid in de nacht kunnen afbouwen zodat hij uiteindelijk zonder flesje doorslaapt 🙂

2 maanden geleden

Ik volg even!

2 maanden geleden

Reactie op JenniferNowi

Fles weglaten inderdaad! Ik ben het nu ook gaan doen en ze slaapt nu gewoon ...
Hoi, hier hetzelfde. Heel fijn natuurlijk maar mag dit wel zo lang? Die van ons is nu 11 weken

2 maanden geleden

Reactie op daphneschouten450

Mijn zoontje is nu 13 weken en ik ben op een gegeven moment gestopt met die ...
Hoeveel flessen van hoeveel geef jij in totaal?

2 maanden geleden

Reactie op mini90

Hoi, hier hetzelfde. Heel fijn natuurlijk maar mag dit wel zo lang? Die van ...
Ja zeker, ze drinken nu ook grotere flessen overdag waardoor het in de nacht niet meer nodig is.

2 maanden geleden

Reactie op Keeley

Hoeveel flessen van hoeveel geef jij in totaal?
Hij krijgt nu 5 flessen, heel af en toe 6 als hij toch nog in de nacht komt.