Hee hee!
Mijn dochter van bijna 14 weken gaat in de ochtend en middag redelijk makkelijk slapen. Die van 15.00 gaat nog enigszins redelijk, maar als ik haar om 17.00 nog wil laten slapen, dan is dat zo moeilijk. Zelfs in de draagzak.
Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen. Ik mik op een bedtijd tussen 20.00-21.00 (volgens het advies van Bureau van Slaap), maar dat wordt vaak moeilijk als ze die van 17.00 niet pakt.
Herkent iemand dit? En hoe doen jullie dat? Als ze rond 19.00 gaat slapen is ze enorm vroeg wakker.
Ik geef bv en ze komt zo’n twee keer per nacht.
Hier precies hetzelfde. Wij proberen ook vaak nog de draagzak, maar heel vaak lukt dit niet of wanneer ik wil zitten voor het avondeten dan wordt de baby wakker. Dus geen tips hier helaas maar wel veel herkenning
Ik hou dit als slaapschema aan. Wek hem elke dag om 7.00 uur 's morgens en start dan zijn dag. Droomvoeding van 22.00 uur doe ik dan niet. 19.00 uur laatste fles en slapen.
Oke thanks! Hier helaas niet zo’n goede slaper. Vanochtend was ze om 05.30 ...
Toen de kleine bij ons op het begin nog erg vroeg kwam gaf ik hem klein flesje zodat hij tot 7.00 uur kon redden en nu weet dat 7.00 uur ook echt z'n dag start.
Dankje 🫶🏼 hoe laat leg je je kindjes vervolgens in bed?
Ik merk dat de baby soms nog een beetje schommelt. Soms ligt hij er net voor 19.00 uur in en zoals vandaag sliep hij net rond 20.00 uur. Veel later trekt hij echt niet. Maar of hij eerder of later op bed gaat maakt voor de nacht niet echt uit. Hij komt sowieso wel 2x voor een voeding. Hij kan wel redelijk uitslapen. Stel hij zou rond 5 uur willen voeden dan slaapt hij daarna vaak ook nog wel weer
Ik merk dat de baby soms nog een beetje schommelt. Soms ligt hij er net voo ...
Aah ja dat klinkt fijn :) slaapt hij dan wel goed in? En dan meteen door?
Hier wordt ze na 45 minuten weer wakker. Ik heb haar nu weer bij me genomen op de bank en nu slaapt ze wel weer.
Aah ja dat klinkt fijn :) slaapt hij dan wel goed in? En dan meteen door?
...
Nee dat inslapen gaat heel moeizaam. Ik denk dat het komt omdat hij dan gewoon te lang wakker is geweest. Maar eerder op bed laat hij soms ook echt niet toe. Meestal slaapt hij wel meteen door, maar ook heus niet altijd. Dan lijkt het inderdaad net alsof hij dacht dat hij een dutje deed en niet al de nacht in ging