9 Reacties
4 maanden geleden
Deze voeding heb ik dan 's morgens afgekolfd om 's avonds te geven
4 maanden geleden
Ik ben het eens met wat hierboven gezegd wordt. Ik zou wel kolven, anders daalt je productie.
4 maanden geleden
Nee dat hoeft niet, omdat je productie per 24 uur precies hetzelfde blijft. Ochtend kolven avond geven. Alleen kan het zijn dat je wakker wordt met stuwing en dat kan onprettig zijn. Dus dan zou je het alsnog kunnen doen
4 maanden geleden
Reactie op Manuelle24
Nee dat hoeft niet, omdat je productie per 24 uur precies hetzelfde blijft. ...
Dat dacht ik dus ook. Ze komt 's nachts nog wel.. maar drinkt bij de laatste voeding amper dus vandaar een flesje.
4 maanden geleden
Reactie op hellobaby2021
Dat dacht ik dus ook. Ze komt 's nachts nog wel.. maar drinkt bij de laatst ...
Heel slim hoor. Krijgt hij/zij makkelijker wat binnen en slaapt misschien beter. Dus vraag en aanbod gelijk houden door binnen 24 uur altijd zelfde te produceren als te geven. Dan komt het helemaal goed!
4 maanden geleden
Ik geef ook ‘s avonds een flesje afgekolfde melk van diezelfde ochtend. ‘S avonds kolf ik dan wel na de flesvoeding, en deze voeding vries ik in om voorraad op te bouwen. Werkt voor mij tot nog toe top!
4 maanden geleden
Hoeveel ml drinkt jullie kindje uit de fles bij de laatste voeding? Mijn zoontje van 10 weken, wordt nu al een paar dagen midden in de nacht wakker. Valt vervolgens tijdens borstvoeding in slaap aan de borst en zodra ik hem weg leg wordt hij weer wakker. Dit de hele nacht door. Ik had hem om 23:00 borstvoeding gegeven en daarna nog 50 ml uit de fles (had niet meer)
4 maanden geleden
Reactie op Eva van Baardwijk
Hoeveel ml drinkt jullie kindje uit de fles bij de laatste voeding? Mijn zo ...
Gister 110 gegeven, dat dronk ze op maar 90 bijvoorbeeld ook en dan komt ze toch weer rond dezelfde tijd.