4 Reacties
2 maanden geleden
En aangezien het allemaal beetje anders gaat na zo’n zwangerschap en bevalling ben ik benieuwd of meer mensen hier last van hebben. Merk toch dat m’n cyclus erg zoekende is en je toch andere menstruaties hebt als voor de zwangerschap.
2 maanden geleden
Hoihoi, ik ervaar precies hetzelfde ook het gevoel dat ik ongesteld ben, maar geen bloeding. Afgelopen maand wel echt één dag ongesteld geweest. Deze maand helemaal niet. Terwijl ik altijd een heel erg regelmatige menstruaties had. Ik had begrepen dat dat normaal is als je borstvoeding geeft (door de hormonen). Geef je ook borstvoeding? Ik denk dat je lichaam sowieso na een zwangerschap wat tijd nodig heeft om alles weer te reguleren..
2 maanden geleden
Reactie op Monamo
Hoihoi, ik ervaar precies hetzelfde ook het gevoel dat ik ongesteld ben, ma ...
En dit had ik dus bij mijn eerste kindje helemaal niet, gaf ook borstvoeding en was meteen na 6 weken postpartum weer regelmatig ongesteld zoals normaal.. dus zelfs na elke zwangerschap kan het dus anders zijn..
2 maanden geleden
Reactie op Monamo
Hoihoi, ik ervaar precies hetzelfde ook het gevoel dat ik ongesteld ben, ma ...
Nee ik geef geen borstvoeding, dus dan zal het ook allemaal weer anders zijn. Voorheen was ik ook keurig om de 28 soms 29 dagen. Vorige keer zat er maar 3 weken tussen, en nu zit ik inmiddels al op 3,5 week. We wachten maar tot het komt maar elke keer denk ik dat het zo ver is en dan is dat niet zo😅