6 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op sofiedek
Herken het zeker! Ook 9 weken geleden bevallen en nog last van mijn schaamb ...
Mag ik vragen wat voor adviezen/oefeningen je hebt meegekregen? Ik ben zelf namelijk niet aanvullend verzekerd voor de fysio. Ik heb tijdens de zwangerschap wel 2x een afspraak gehad, maar vond deze niet erg zinvol. Het beste advies was toen rust nemen. Ik heb er nu ook de ene dag meer last van dan de andere.. maar ben bang dat ik er blijvend last van hou als ik er niks aan doe.
4 maanden geleden
Reactie op Momyobe
Mag ik vragen wat voor adviezen/oefeningen je hebt meegekregen? Ik ben zelf ...
Waar je voornamelijk op moet letten is dat je het schaambot probeert te ontlasten. Je moet het zien dat je schaambot gekneusd is en als je alles op dezelfde manier blijft doen kan de pijn niet overgaan.
Ik let dus goed op met hoe ik draai in bed en hoe ik op sta uit bed bijv. Meer afzetten met mijn voeten en polsen. Hopelijk heb je hier wat aan!
4 maanden geleden
Reactie op sofiedek
Waar je voornamelijk op moet letten is dat je het schaambot probeert te ont ...
Dankjewel voor je reactie! Ja, het voelt inderdaad echt als een soort kneuzing. Ik weet inderdaad waar ik op moet letten met draaien in bed. Voor deze adviezen hoef ik daarom voor mijn gevoel niet nogmaals een afspraak te maken met een bekkenfysio. Of heeft zij ook bepaalde massages gedaan? Of het rechtzetten van het bekken..