3 Reacties

één maand geleden

Alleen maar herkenning! Slecht slapen, overdag slecht drinken (geef borstvoeding) en in de nacht willen inhalen en dan lekker brabbelen waar hij voorheen meteen in slaap viel, krijsen zodra we uit het zocht lopen en als ie gefrustreerd is er niet lukt. Ook nog lekkere hazenslaapjes overdag, langste is 45 mins. Nu was het hiervoor niet perfect allemaal maar een hoop minder gedoe… blik staat hier maar op oneindig en volhouden! Heel veel succes, je bent niet alleen!!

één maand geleden

Reactie op SabrinaL1991

Alleen maar herkenning! Slecht slapen, overdag slecht drinken (geef borstvo ...
Ik wil zeggen wat fijn, maar voor jou ook erg vervelend natuurlijk! Ik herken de hazenslaapjes overdag ook idd. Wij zeggen ook elke dag het is een fase komt goed😂

één maand geleden

Ik ga je hoop geven. Mijn dochter die vanaf haar geboorte een hele slechte slaper was ging tijdens de regressie nog slechter slapen en werd weken elk uur wakker in de nacht en voor de overdag dutjes heb ik maar 1 woord: drama. In bed leggen was een no go. Het gaat beter worden. Ik zie verbetering. Als je midden in een regressie zit en je kindje wordt echt giftig van bepaalde dingen dan het is beter om niet te forceren en een alternatief te zoeken zoals wagen of draagzak. Het is tijdelijk :)