11 Reacties

3 maanden geleden

Bij ons laten we haar gewoon doorslapen. Ze groeit goed, drinkt goed en ontwikkeld goed. Dus waarom niet?

3 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Laatste voeding rond 20:00/21:00 en hij slaapt tot 5:30/6:30. Zodra hij wakker wordt geef ik hem gelijk borst + fles (ik geef combi voeding) en dan slaapt hij weer tot 10:00. Ben ook benieuwd dus lees graag mee.. (Maar ik zeg als hij goed groeit en rustig slaapt.. lekker laten slapen! Doen wij hier ook 😊 )

3 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt ook van 20:00 tot 6:00. Hij krijgt 4x180ml 😄 ik maak hem niet wakker voor een voeding, hij groeit en plast goed dus het is genoeg voor hem zo. Hij vraagt er zelf ook niet om.

3 maanden geleden

Hier ook precies hetzelfde. Bij het consultatiebureau nagevraagd en het is helemaal prima zo!

3 maanden geleden

Hier 8 weken, gewicht en lengte goed in verhouding. Nu 1x 180ml en 4x 150ml. Slaapt van 18.30 tot 5.45uur

3 maanden geleden

Lekker laten slapen 🙈

3 maanden geleden

Jaloersss!! 😂😭 Als ik zulke dingen lees denk ik pohhh, wat zou dat fijn zijn 🥲

3 maanden geleden

Wij laten onze dochter ook gewoon slapen. Zo lang ze doorgroeien in lengte en gewicht dan zie ik niet in waarom je ze wakker moet maken. Slaap is ook belangrijk! Dat is wanneer ze groeien en zaken ontwikkelen

3 maanden geleden

Ons zoontje is nu 8 weken en slaapt sinds hij 2 weken oud was van 22:00 tot 7:00. Ik heb in het begin een wekker gezet om 3:00 voor een voeding maar dit hoefde niet volgens het CB. Als je kindje goed groeit en genoeg plast kun je m lekker laten slapen☺️

3 maanden geleden

Klinkt goed!:)

3 maanden geleden

Reactie op Marenne

Mijn zoontje slaapt ook van 20:00 tot 6:00. Hij krijgt 4x180ml 😄 ik maak h ...
Mag ik vragen op welke tijden je de voeding geeft?