10 Reacties

5 dagen geleden

Dat is volgens mij wel het moment om hem omlaag te zetten idd

5 dagen geleden

Ik heb het ledikant altijd omlaag gedaan als ze bijna gaan staan. Dan kunnen ze er namelijk uit vallen.

5 dagen geleden

Wij hebben hem omlaag gezet, omdat ze de bovenkant begint vast te pakken. Ik zou hem omlaag doen als ik jou was. Better safe than sorry.

5 dagen geleden

Ik zou het pas doen als ze vanuit kruipstand aanstalten maakt zich op te trekken. Je ziet al aan deze paar reacties dat iedereen een andere grens heeft.

5 dagen geleden

Bedankt voor de reacties. Ik zag net dat haar ledikant nog een tussenstand heeft dus we gaan m daar morgen voor de zekerheid maar even op zetten☺️

5 dagen geleden

Wij hebben hem al omlaag gezet omdat hij alle kanten op rolt. Onze oudste heeft zich vanuit buikligging altijd omhoog getrokken zonder eerst op zijn knietjes te gaan. Ik ben het liever voor dan te laat.

5 dagen geleden

Reactie op Adriana-25

Ik heb het ledikant altijd omlaag gedaan als ze bijna gaan staan. Dan kunne ...
ja zelfde, wanneer het optrekken en staan echt begint!

5 dagen geleden

Reactie op Debs14

Bedankt voor de reacties. Ik zag net dat haar ledikant nog een tussenstand ...
Ik wist niet dat er ook tussenstanden waren, de mijne heeft er maar twee. Dan is jouw hoge stand mogelijk hoger dan bij mij. Dan is de rand natuurlijk makkelijker te bereiken door die grijpgrage handjes😀.

5 dagen geleden

Ja het is de Myllra van ikea. 97cm hoog dus had al het idee dat ie wat hoger is dan de meeste ledikanten... Ik vraag me nu af of dit wel een handige keuze was,want als ie op de hoogste stand staat moet je haar al 'hoog tillen' om over de rand te krijgen.

5 dagen geleden

Reactie op Debs14

Ja het is de Myllra van ikea. 97cm hoog dus had al het idee dat ie wat hog ...
Ik heb dezelfde! Super mooi, maar geen handige keus nee de hoogte. Hoe moet ik haar er ooit in en uit krijgen op lagere standen als ze nog niet kan staan 🤣