10 Reacties

2 jaar geleden

Ik moet zeggen dat ik vooral de gemakken van de lege buik zie 😂 Vind het juist heerlijk om m'n meisje in m'n armen te houden! 🩷 Verder megatrots op mijn lichaam! Ben zeker niet strak, maar ik kan al heerlijk m'n oude kleren weer aan. Zelfs van de striemen kan ik genieten, dit lichaam heeft mijn kindje laten groeien en ter wereld gebracht! 🥰

2 jaar geleden

Ik vind mijn buik heerlijk zacht voelen en ben ook blij dat ik weer kan draaien in bed. Ik voelde me wel heeeel mooi zwanger dus ik zal het vast nog gaan missen... ik was altijd slank en mijn buik is nu ook al bijna weer plat, de donkere lijn en mijn plopnavel zie je wel heel duidelijk!

2 jaar geleden

Reactie op Elm0

Ik vind mijn buik heerlijk zacht voelen en ben ook blij dat ik weer kan dra ...
Nou die donkere lijn heb ik de hele zwangerschap niet gezien en na de bevalling zie ik ‘m ineens heel duidelijk lopen. Zo apart haha

2 jaar geleden

Ik zelf mis het eerlijk gezegd niet. De eerste dag voelde het wat onwennig dat ze niet meer schopte, maar na die dag niet meer. Ik was heel de zwangerschap bang dat er iets mis zou gaan, dus die angst is nu gelukkig weg. Ik ben plots moeten bevallen met een keizersnee en heb een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen. Ons meisje is nu 12 dagen oud en ik ben al 10,5 kg kwijt. Mijn buik is aan de bovenkant weer ‘plat’ maar van onderen hangt echt veel los vel .. 😂 Als ik er in knijp dan voel ik het niet eens. Maar, dit kan ook door de hechting van de keizersnee komen. Geen idee. Ik hoop in ieder geval dat dat los hangend vel, wat nu voor de helft over mijn vagina hangt, nog wel wegtrekt haha! Maar goed, nog maar 12 dagen geleden bevallen dus ik heb er alle vertrouwen in dat het over een paar maandjes al beter is! 😊

2 jaar geleden

Reactie op KleineFreek24

Ik zelf mis het eerlijk gezegd niet. De eerste dag voelde het wat onwennig ...
Mag ik vragen of jouw baarmoeder alweer helemaal geslonken is? Ik heb ook een ks gehad en ik heb het idee dat het slinken van mijn baarmoeder veel minder snel gaat dan bij mijn eerste zwangerschap waarbij ik vaginaal ben bevallen. Dat gevoelloze herken ik, vooral boven mijn litteken heb ik dat. Vreemd gevoel he?

2 jaar geleden

Mijn buik voelt heerlijk zacht, kan het soms niet laten om er in te prikken, dat voelt zo grappig🙈 Ik ben 2 weken geleden bevallen en ben 10 kilo kwijt van de 22 die ik was aangekomen. Mijn buik is dus nog zeker niet de oude en heeft nog wat vet teveel, maar ik vind mezelf er prima uitzien hoor. Megatrots op mijn lijf! Verder mis ik het zwanger zijn wel enorm. Dat echte hoogzwangere, dat geschop en gedraai van die kleine, ik vond het genieten en vond mezelf echt prachtig. Ik ga het waarschijnlijk nooit meer meemaken en daar kan ik wel een traantje om laten. Wel blij dat ik alles weer mag eten haha🤣

2 jaar geleden

Reactie op jdyjngrdn

Mag ik vragen of jouw baarmoeder alweer helemaal geslonken is? Ik heb ook e ...
Ik heb bij mij het idee dat hij inderdaad wel geslonken is. Hij zakte sowieso echt goed naar beneden al die eerste week, de kraamhulp heeft iedere dag even gevoeld. En eigenlijk sinds hij dus ver geslonken is heb ik ook vrijwel geen last meer van de wond in mijn buik. Inderdaad wat je zegt, dat deel boven mijn litteken. Het hangt en het is gevoelloos haha, alsof je wang verdoofd is bij de tandarts en dat begint langzaam uit te werken. Dat gevoel een beetje! Heel gek inderdaad!

2 jaar geleden

Hier bijna 2 weken geleden bevallen van mijn tweede kindje. Dit was waarschijnlijk de laatste zwangerschap dus ik heb deze keer wel iets meer een gevoel van gemis, al is het niet veel. De eerste dagen wreef ik nog regelmatig over mijn buik om mij daarna te beseffen dat er niemand meer in zit🙈 Het geschop mis ik wel en verwacht ik ook nog steeds als ik mijn hand op mijn buik leg. Maar ik geniet momenteel vooral nog van het kleine mensje, nu óp mijn buik ipv er in🥰 dus heel erg ben ik er nog niet mee bezig, dit komt later misschien nog wel. Mijn buik is nog wel een beetje een zwangerschapsbuikje. Wat flubberig en zacht en de donkere streep is nog niet weg. Ik ben altijd slank geweest en ben 15 kg aangekomen. Nagenoeg geen striae op mijn buik dus nog een paar kilo kwijtraken en dan verwacht ik mijn figuur wel weer terug te krijgen!

2 jaar geleden

Ik dacht dat het raar zou zijn, “opeens” niet meer zwanger. Maar het was echt direct weer normaal… direct vergeten hoe dat ookalweer voelde, die bewegingen in mijn buik, zo raar! Ik ben nu 2,5 week geleden bevallen en mijn buik is bijna weer wat het was, tenzij je eraan voelt dat voelt het wel slap haha.

2 jaar geleden

Ik geniet er echt weer van dat mn buik niet meer in de weg zit en lekker met mn meisje kan knuffelen en kroelen. 2e zwangerschap en op 14 mei bevallen, ik vind het echt bijzonder hoe snel die buik alweer verdwenen is. Ook na 1 week alweer ruim 10 vd 13 kilo afgevallen 😊! De hechtingen en aambeien zijn momenteel het meest hinderlijk maar geef het goed de tijd om alles te laten genezen !