9 Reacties

2 jaar geleden

Had ik vorige zwangerschap ook, is heeeel normaal!

2 jaar geleden

Is goed mogelijk! Bij mij komt er alweer melk uit 😅. Wel ca 8 maanden geleden gestopt met borstvoeding. Mijn lichaam heeft de draad snel weer opgepakt 🥲

2 jaar geleden

Reactie op Ellebel90

Is goed mogelijk! Bij mij komt er alweer melk uit 😅. Wel ca 8 maanden gele ...
ohh, ik vind het wel heel spannend. is mn eerste zwangerschap (na een MA met 8w) dus het is allemaal nieuw maar het kan alleen maar positief zijn 🥰

2 jaar geleden

Ik had met 15 weken al wat collostrum 😶 was echt super verbaasd want ik heb echt hele kleine boobies dus ik dacht dat ik pas heel laat zou aanmaken

2 jaar geleden

Reactie op fifteenthofjuly

ohh, ik vind het wel heel spannend. is mn eerste zwangerschap (na een MA me ...
Logisch dat je het spannend vindt, maar het lijkt inderdaad een goed teken ☺️

2 jaar geleden

Heb ik ook! Bijna 20 weken nu. Ook eerste zwangerschap (zo ver) en sinds 2 /3 weken lek ik snachts kleine beetjes. Mooi hoe ons lichaam dat ook alweer geregeld heeft! Wel beetje vroeg 😉 ik ga wel kijken of ik het verderop in de zwangerschap op kan gaan vangen. Als mijn baby’tje dan wat extra nodig heeft dan ligt dat al klaar in de vriezer 😁

2 jaar geleden

Reactie op Sanney2

Heb ik ook! Bijna 20 weken nu. Ook eerste zwangerschap (zo ver) en sinds 2 ...
jaaa hier net hetzelfde, vooral savonds dat wanneer ik lig op m'n zij bv en m'n arm op m'n borst drukt is het precies alsof ik de melk eruit duw haha zo heb ik het opgemerkt, doordat de druppeltjes op m'n arm liepen. is indd iets heél moois !

2 jaar geleden

Reactie op Sanney2

Heb ik ook! Bijna 20 weken nu. Ook eerste zwangerschap (zo ver) en sinds 2 ...
Prenataal kolven kan je doen! Schijnt sowieso heel gezonde melk te zijn. Ik weet niet precies meer hoe en wat, maar er is online best wel wat over te vinden. Je moet wel wachten tot een bepaald aantal weken wat ik begreep.

2 jaar geleden

Prenataal kolven kan je doen! Schijnt sowieso heel gezonde melk te zijn. Ik ...
Klopt, met echt kolven kun je het beste wachten tot 37 weken zei de vk. Maar opvangen, dus zonder stimuleren, kan eigenlijk nu al (met van die “tepelschalen”). Alleen dan heb ik straks wel heel veel voorraad als ik dit nog 20 weken ga doen 😉