8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb diepvriesfruit gekocht, havermout en griekse yoghurt. Doe er dan stiekem wat hagelslagjes nog bij 🤣 is lekker en gezond

2 jaar geleden

Granola van Holie, gewoon bij de supermarkt verkrijgbaar

2 jaar geleden

Haha same here. Ik heb de fout begaan om Quaker Cruesli chocola te kopen, maar dat schiet regelrecht m’n onderkin op. 😂 Ik vind de Quaker Cruesli Balans ook heel lekker (met hagelslag of chocomel. Oeps). Is iets gezonder… De echt ‘gezonde’ varianten doen me momenteel niet zoveel. Dus ehh… dan maar iets ongezonder. 🤭

2 jaar geleden

Teff

2 jaar geleden

Ik maak zelf bananen Walnoten cake om de ochtend iets snels te eten voor het werk

2 jaar geleden

Af en toe eet ik wel een chocolaatje of iets met suiker, maar voor dat zwangerschap ook niet mega vaak want ik ben (helaas) allergisch voor geraffineerde suikers. Mijn oplossingen: - Dadels, lekker zoet. Vooral die grote - Andere soorten gedroogde fruit zoals abrikozen, vijgen, cranberry’s. - nootjes: walnoten, amandelen, hazelnoten, macadamia of Braziliaanse (geen borrelnootjes haha). - bananencake of een ander soort cake of pancakes zonder toegevoegde suikers (wel met dadel of banaan als zoetmaker) - bij mijn brinta doe ik altijd pure chocola van 85+ en wat gemalen nootjes of fruit - fruitsalade - Griekse yoghurt met fruit en/of goede kwaliteit honing - smoothie Hoop dat je wat inspiratie uit kunt halen!

2 jaar geleden

Zelf granola maken 😋

2 jaar geleden

Weetabix of gepofte tarwe, allebei niet erg smaakvol maar daar kun je zelf gesneden fruit of hagelslag voor toevoegen🙂