13 Reacties

3 maanden geleden

Bij mij soms half uur tot 3 kwartier... gebeurt gelukkig niet dagelijks maar als hij huilt wel zolang. Ik loop af en toe weg en dag kijk ik het 5 minuten aan. Als hij dan nog niet gestopt is ga ik er heen. Ik probeer hem wel te laten liggen zodat hij niet leert dat hij elke keer opgepakt word zodra hij gaat huilen maar ga er dan inderdaad net als jou naast zitten en hoofdje strelen of over het neusje. Ook zet ik altijd ruis aan daar word hij rustig van.

3 maanden geleden

Reactie op Cinniexxx

Bij mij soms half uur tot 3 kwartier... gebeurt gelukkig niet dagelijks maa ...
Ruis werkt helaas niet. Vindt het zo lastig want dat huilen gaat door m'n ziel en soms denk ik dan doe ik hier wel goed aan. Maar ze heeft haar slaap echt nodig. En elke dat op mij werdt best zwaar😅

3 maanden geleden

Cb gaf bij ons aan 2x 10 minuten doen

3 maanden geleden

En dan dus ook niet in de kamer zijn, maar na 10 min terugkomen, even kusje en aaien etc en weer weg, dan weer 10 min buiten de kamer

3 maanden geleden

Bij ons duurt het soms wel 2 uur voordat ze slaapt. Wat is jullie geheim dat je kindje na 10min al slaapt?😱

3 maanden geleden

Reactie op ingele88

Ruis werkt helaas niet. Vindt het zo lastig want dat huilen gaat door m'n z ...
Dat heb ik ook, ik kan hem dan ook niet langer dan 5 minuten laten huilen zonder dat ik er niet bij ben. Maar troosten kan je ook doen door zachtjes te aaien over het hoofdje. Soms probeer ik ook liedjes te zingen. Als hij na 3 kwartier nog niet slaapt haal ik hem eruit. Dan maar wat later.

3 maanden geleden

Wat is de reden dat jullie de baby’s in slaap laten huilen ?

3 maanden geleden

Reactie op Jansje90

Wat is de reden dat jullie de baby’s in slaap laten huilen ?
Mijn dochter heeft het zelf even nodig omdat ze anders niet gaat slapen.. slapend wegleggen werkt niet want dan schrikt ze meteen wakker. Cb en osteopaat hebben mij uitgelegd dat sommige babys dit nodig hebben

3 maanden geleden

Reactie op Medska

Bij ons duurt het soms wel 2 uur voordat ze slaapt. Wat is jullie geheim da ...
Oh nee dat zeker niet haha, deze methode 1x geprobeerd maar nu niet nog een keer getest. In slaap vallen duurt veel langer ja

3 maanden geleden

Reactie op Medska

Bij ons duurt het soms wel 2 uur voordat ze slaapt. Wat is jullie geheim da ...
Haha ze is normaal gesproken na 1,5 wakker tijd heel erg moe. Zodra ze deze signalen vertoont leg ik haar te bed en ga er dan bij zitten met m'n handen op haar buik en hoofd.9/10 keer wil dit bij haar lukken. Moet wel zeggen deze week pas begonnen eerder sliep ze enkel op mij. Dus hoop wel dat dit zo blijft aanhouden🙈

3 maanden geleden

Hoe oud zijn jullie kindjes? Ik dacht dat in slaap huilen pas zin heeft na 4 maanden?

3 maanden geleden

Reactie op Else.ams

Hoe oud zijn jullie kindjes? Ik dacht dat in slaap huilen pas zin heeft na ...
11 weken. Volgens cb kon ik eraan beginnen. En ik had ook niet echt keuze of ze sliep constant op mij maar dat werd heel erg onrustig. En binnenkort moet ze ook maar opvang/oppas en dan moet ze toch leren om in een bedje zelfstandig te slapen.

3 maanden geleden

Hier 2,5 maand. Wij leggen hem ook wakker weg tut in en hartritme aan zetten. Meestal slaapt hij vanaf de eerste keer binnen 10 minuten. Andere keer blijft hij wakker en stil en slaapt hij uiteindelijk na ong 30 minuten. Af en toe moeten we nog even terug lopen voor tut of nog extra melk. Maar normaal gaat het soepel. Wij leggen hem smiddags voor een aantal uur in bed meestal ong 3u slaapt hij dan en savonds rond 19 u gaat hij er ook in