6 Reacties
10 dagen geleden
Ik kreeg laatst de tip om de rand zelf iets in te drukken zodat er wat drinken uit komt wanneer je het aan het mondje van je baby zet. Nog niet geprobeerd haha, maar misschien werkt het
10 dagen geleden
We hebben een beetje water ingedaan in kuiltje. Zo leerde dat er iets over randje komt. Na stuk of 40 keer aan haar mondje leggen, heeft ze nu door dat als ze zuigt:”; er iets uitkomt! Maar ze kan het zelf nog niet met twee handjes vasthouden (het is te zwaar). Ze wordt 22 december 7 maanden oud.
10 dagen geleden
https://lovejennyblog.com/how-i-taught-my-babies-to-drink-from-a-miracle-360-cup/
Misschien heb je hier iets aan. Wij zijn gestart met eerst een heel klein beetje water in de beker en dan zonder de afdekking zodat hij went aan de beker zelf.
9 dagen geleden
Reactie op marlousanne
Ik kreeg laatst de tip om de rand zelf iets in te drukken zodat er wat drin ...
dit werkt idd perfect. Mijn oudste dronk zo na 1 dag al uit deze beker. De jongste die snapt hierdoor het concept
ook maar kan de beker nog niet zelf naar zijn mond brengen, te zwaar denk ik. Dus ja het helpt idd als een tierelier om de beker aan de mond te zetten en dan met je vinger in te drukken zodat er water uit komt. Succes 🍀