8 Reacties

10 maanden geleden

Hoi Nohdi, leuk vanwaar? Zit zelf naar de flowers & butterfly collectie te kijken

10 maanden geleden

Wauw! Ik was afgelopen dagen al naar een mooi behangetje aan het zoeken en nu ik dit zie: deze wil ik ook! 😍

10 maanden geleden

Hoi Nohdi, leuk vanwaar? Zit zelf naar de flowers & butterfly collectie ...
Staat op verschillende sites. (Karwei. Kwantum volgens mij) maar ook op de little dutch zelf.

10 maanden geleden

Reactie op Sagittarius1

Wauw! Ik was afgelopen dagen al naar een mooi behangetje aan het zoeken en ...
Ja ik ben ook helemaal verliefd!! Misschien moet ik gewoon maar behangen zonder vriend lief 😉 en dan vind hij het vast mooi zodra t hangt 😂

10 maanden geleden

Oh wat een super behang zeg. Maar met welke kleuren combineren jullie dit

10 maanden geleden

Reactie op Rooy93

Oh wat een super behang zeg. Maar met welke kleuren combineren jullie dit
Kwa muren zal er bij ons wss een witte muur langs komen. Waar we eventueel accenten op kunnen maken als een leeshoekje etc. Andere muren is vooral raam en de andere word een kastenwand. En kwa meubels moeten we nog even kijken zowel een heel mooi beige als zwart Kamertje gezien. Maar die wil ik eerst in het echt hebben gezien. Net zoals het behang😅 alleen is er nergens een foto te vinden van dit behang wat al op een muur zit.

5 dagen geleden

Ik ben benieuwd of er inmiddels een foto is met dit behang 🤭 Ik vind het ook héél leuk! Twijfel alleen of het naast een zandkleur muur past....?

5 dagen geleden

Reactie op opnieuwinverwachting

Ik ben benieuwd of er inmiddels een foto is met dit behang 🤭 Ik vind het o ...
Whaha heel benieuwd! Ik heb hem helaas niet voor je. Zijn ondertussen gezwicht voor een ander behang