129 Reacties

één maand geleden

Ik snap nooit wat van de moedermaffia hè, het is echt nog nooit in me opgekomen om andere moeders af te zeiken omdat ze het anders doen dan ik bijvoorbeeld zou doen. Leven en laten leven haha, gelukkig NOG geen slachtoffer van de moeder maffia, maar ik lees graag mee 😂

één maand geleden

Mijn 3 maanden oude zoon kijkt iedere avond met z'n oude broer mee een half uur tv. Denk maar niet dat hij het pikt om hem ervan weg te draaien en denk maar niet dat ik die strijd aan ga😂

één maand geleden

Mijn zoontje is helemaal gek van Nijntje, zodra hij het liedje al hoort is het gieren en brullen van blijdschap. Dus hier wordt soms tijdens het koken het kindje voor de tv gezet zodat mama even der handen vrij heeft om te koken 😬, grote zus van 8 vind het te kinderachtig maar toch zitten ze na een minuut altijd samen te kijken ! 😂♥️( erg leuk onderwerp, ik zat er toevallig ook aan te denken om zo een topic te openen, toevallig! )

één maand geleden

Hier gister ook lekker een beetje met de warmte aan een waterijsje laten sabbelen! En lekker dat hij het vond 😅

één maand geleden

Reactie op soofffje

Mijn zoontje is helemaal gek van Nijntje, zodra hij het liedje al hoort is ...
Haha geweldig! Nijntje blijft leuk om naar te kijken. Ook hier 😍😂

één maand geleden

Dochter gaat soms wel een week niet in bad (wel elke dag even opfrissen) en we gebruiken nooit zeep of shampoo. En ze spuugt heel veel, maar we kleden haar echt niet elke keer om als ze wat natte plekjes heeft😬 En ook hier wordt zo af en toe tv gekeken met haar grote broer. Nijntje en Dora zijn hier favoriet😅

één maand geleden

Man ging net de peuter ophalen en ik zou gaan koken. De baby (bijna 4 maanden) had echter geen zin om alleen in de kamer op haar speelmat te liggen en ik had geen zin de wipstoel te pakken. Dus het hondenkussen die in de keuken ligt volstond wel vond ik😂 Dus daar heeft ze heerlijk tevreden in liggen kijken hoe ik stond te koken. De honden lagen er naast want die zijn ook altijd in de buurt als er misschien iets te vreten is🙈

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Man ging net de peuter ophalen en ik zou gaan koken. De baby (bijna 4 maand ...
Dit heb ik dus eens met mijn oudste van dik een half jaar gedaan😂 ik moest een groot pakket in ontvangst nemen in mijn zus dr huis. Overal zooi en ik had even geen tijd om goed op hem te letten. Dus hem in de schone grote hondenmand gezet (met hoge opstaande randen) De oppas woont daar om de hoek en kwam ook even helpen sjouwen, zegt ze na een minuut….. uhhhh waar heb je Ol gelaten? Uhhhh nou in de hondenmand! Ze bleef er zowat in. Dat is al dik 2 jaar geleden en ik hoor het nog regelmatig! Nee als jij je kinderen zat ben, gooi jij ze gewoon in de hondenmand 😂😂 yes! Its me!! ✌🏻

één maand geleden

Heeeerlijk om deze verhaaltjes lezen. 😍 Niemand is perfect en het hoeft ook niet perfect denk ik!! En wat is perfect?? Haha

één maand geleden

Ik doe vaak druppels sab simplex op zijn speen om hem stil te krijgen 😅🙈

één maand geleden

Ik laat hem soms een dutje doen in de 4moms mamaroo omdat hij anders alleen maar op mij wil slapen en ik soms even mijn handen vrij wil 🥲

één maand geleden

Onze kleinste heeft eens aan een stukje watermeloen gesabbeld dus ik dacht hetzelfde met een halve rode druif te kunnen doen. Nou die had hij bijna naar binnen gezogen. Ik kon het er nog net uit halen en we schrokken allebei en Papa zei er wat van terwijl hij degene was die me de halve druif gaf. Nou dat doe ik dus nooit meer hè. Man oh man wat ben ik me kapot geschrokken.

één maand geleden

Heerlijk topic dit!🙈 zoontje in de draagzak gelaten en ik met hem achterin de auto 🫣

één maand geleden

Haha oh god, ik heb na de allereerste keer wassen haar kleren bij die van ons gedaan, de speen wordt af en toe schoongemaakt door hem onder de quooker te houden en lekker controversieel opa's en oma's mogen mijn dochtertje een kus geven op het hoofd/wangen.

één maand geleden

Reactie op Rbmg

Haha oh god, ik heb na de allereerste keer wassen haar kleren bij die van o ...
Haha hier precies hetzelfde 😂

één maand geleden

Reactie op Rbmg

Haha oh god, ik heb na de allereerste keer wassen haar kleren bij die van o ...
wassen mensen baby kleren apart dan? 😂🙈🙈 oepss

één maand geleden

Gister heeft mn vriend pizza besteld en onze baby een halfuur tv laten kijken ( voetbal) 🤣 Hij vond het erg amuserend

één maand geleden

Ik was ook alle kleding bij die van ons. En JA soms ook met wasverzachter 🤪🤪🤪🤪😅

één maand geleden

Hier ook alle was bij elkaar met wasmiddel en wasverzachter, speentjes en flesjes in de vaatwasser, ik weet soms echt niet wanneer hij voor het laatst in bad is geweest en vergeet met regelmaat de vitamine D druppels 🙄

één maand geleden

Reactie op Annie1979

Onze kleinste heeft eens aan een stukje watermeloen gesabbeld dus ik dacht ...
Ohhh ik krijg al de rillingen bij het lezen hiervan, kan me voorstellen dat je je enorm kapot bent geschrokken!