129 Reacties

één maand geleden

Reactie op firgun

wassen mensen baby kleren apart dan? 😂🙈🙈 oepss
Dit dus 🫣🫣🤪🤪

één maand geleden

Reactie op aardbeitje4

Hier ook alle was bij elkaar met wasmiddel en wasverzachter, speentjes en f ...
Ik kan mij hier volledig bij aansluiten haha, met nog erbij dat onze zoon regelmatig de boel bij elkaar krijst in de maxi cosi en hij de rest van de rit dan bij mij op schoot beland 🙈 meestal nog voedend ook.

één maand geleden

Reactie op aardbeitje4

Hier ook alle was bij elkaar met wasmiddel en wasverzachter, speentjes en f ...
Oh ja die druppels😒 Vreselijk! Al krijgt de baby ze wel vaker dan mijn oudste toentertijd. De peuter krijgt ze namelijk ook nog en herinnert mij er regelmatig aan🙈

één maand geleden

Reactie op Rbmg

Haha oh god, ik heb na de allereerste keer wassen haar kleren bij die van o ...
Voor de geboorte van de eerste: neutral wasmiddel, alles ophangen, daarna strijken en keurig netjes in de kast. Voor de geboorte van de tweede: gewoon meewassen met de rest met het normale wasmiddel. Alles in de droger en daarna ongestreken en enigszins opgevouwen in de kast. Joe👋🏻

één maand geleden

Ohja ik deed ook eerst alle hydrofielen doeken strijken en opvouwen Net als de rompers Daaaaaag ik pleur ze nu in een bakkie allemaal Nobody got time for strijken here

één maand geleden

Heerlijk dit! 😂 en zo herkenbaar allemaal 😂

één maand geleden

Reactie op carmenflower

Gister heeft mn vriend pizza besteld en onze baby een halfuur tv laten kijk ...
Hier waren de olympische spelen een hit 😂

één maand geleden

Oh dit is echt precies het topic wat ik nodig heb! Sinds hij 5 weken fzo is slaapt hij alleen maar op zn buik

één maand geleden

Hahaha deze berichten zijn echt top 😂 en druppels zo herkenbaar ook

één maand geleden

Reactie op carmenflower

Ohja ik deed ook eerst alle hydrofielen doeken strijken en opvouwen Net als ...
Wou dat ik t kon maar ik ben echt zo'n muts dat alles gestrwken moet hebben

één maand geleden

Hahaha heerlijk dit.. als ik dit lees ben ik ook echt een loedermoeder. Kleertjes niet apart wassen, met normaal wasmiddel, en soms gewoon ongewassen voor het eerst aan ✅ Druppels met regelmaat vergeten (eerder niet dan wel) ✅ Speentjes niet uitkoken en er al veel langer mee doen dan officieel mag ✅ Warm water uit de kraan voor flesje ✅ Flesjes überhaupt niet meer uitkoken of steriliseren ✅

één maand geleden

Reactie op pinguin1287

Heerlijk topic dit!🙈 zoontje in de draagzak gelaten en ik met hem achterin ...
Maar zowel jij als de baby zitten toch niet lekker zo? Ik vind de draagzak alleen ‘fijn’ als ik sta

één maand geleden

Reactie op Sneeuwklok

Dit dus 🫣🫣🤪🤪
Haha ook nooit geweten 🙈

één maand geleden

Reactie op Aaa2021

Maar zowel jij als de baby zitten toch niet lekker zo? Ik vind de draagzak ...
Ging redelijk. Meestal vindt hij staan ook het fijnst. Maar hij was nu in zo’n diepe slaap en ik tilde hem een beetje op. Dus ging wel maar het kwam er zo van en heeft niet m’n voorkeur ;)

één maand geleden

🔥 meer niet dan wel de vitamine druppels gegeven 🔥Nooit kolf apparaat of flesjes steriliseren 🔥 Baby vergeten in te smeren met zonnebrand en verbrande baby (whoops) 🔥Baby maar een keer per week in de douche en altijd zonder zeep of shampoo 🔥Ondergekwijlde doekjes de dag erna opnieuw gebruiken omdat ik ze ben vergeten in de was te doen Vast nog veel meer

één maand geleden

Dit topic doet mij goed. Soms zie ik alleen maar perfectie op instagram etc. Herkenning bij veel hier!

één maand geleden

Reactie op carmenflower

Ohja ik deed ook eerst alle hydrofielen doeken strijken en opvouwen Net als ...
Haha nee joh, strijken is zonde van je tijd! Als hier iets echt gestreken moet worden dan moet mijn man dat doen, want ik kan er niks van en doe het echt alleen als het anders geen gezicht is.

één maand geleden

Ik bedacht me opeens dat hij al 3 maanden dezelfde speentjes rouleert en hoevaak uitgekookt? geen idee 🫣 Maar kan daar dus echt mee zitten want bij de eerste 2 hield ik dat allemaal echt goed bij 😭

één maand geleden

Haha! Zo herkenbaar 🙈🤣! Ik heb ook wel eens vanaf de achterbank in de auto het flesje aan hem gegeven terwijl hij in de maxi cosi zat als we al te laat waren en een lange rit voor de boeg hadden. Boertje bij aankomst, ging prima 👌🏻🙊

één maand geleden

Reactie op carmenflower

Gister heeft mn vriend pizza besteld en onze baby een halfuur tv laten kijk ...
Hier keek onze van de week vijf minuutjes van dat dansende fruit op YouTube 😂