129 Reacties

één maand geleden

Hier wel 2 wasmanden met kinderwas. Maar vind t juist ideaal dat ik alles bij elkaar pleur (behalve echt donker). En dan in een wasmachine, eigen wasrek voor de kids en zo nooit iets kwijt als ik weer eens geen tijd had om was te vouwen. Ben heeeel blij niet de enige te zijn die die druppels zo vaak vergeet 😂 Volgens mij nog niet genoemd... Maar ik zit ook graag op m'n telefoon tijdens het voeden. Schaaaaam!

één maand geleden

Borstvoeding geven op de achterbank van de auto tijdens het rijden wanneer baby honger heeft en tekeer gaat🙊 En soms een flesje in de maxi cosi😎

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Borstvoeding geven op de achterbank van de auto tijdens het rijden wanneer ...
Ja! Hier hetzelfde! Ik zag zoooo op tegen de vakantie, en 1 dag van te voren zeg ik tegen mijn man, als de kleine echt gaat krijsen onderweg, haal ik hem wel uit de maxi cosi hoor om de borst te geven. Ik kan niet 3 dagen lang naast een krijsend kind zitten en nog een half uur moeten wachten op een ruststop. Zegt hij; ja ik begrijp je, ik rijd dan wel iets voorzichtiger! En poef weg waren al mijn zorgen! Vrolijke baby en vrolijke mama achter in de auto. En zo vaak bleek het helemaal niet nodig! En voor wie denkt, waarom ga je dan met een baby zo ver op reis? Ja dat vraag ik mijzelf ook nog steeds af! Iets met al geboekt voordat ik zwanger was, geen annuleringsverzekering en een man die er echt doorheen zit maar mega veel zin had om naar deze bestemming te gaan, hopen dat hij wat oplaadt deze reis.

één maand geleden

Wat heeerlijk ik lees mee en -vergeet altijd druppels gelukkig mn vriend bijna nooit -speentjes en flesjes niet uitkoken -moet je babykleertjes apart wassen?? -meewassen dus met gewoon wasmiddel en azijn als wv -masterchef meekijken met mama -en nog heel veel! Ook nog geen mafia tegengekomen gelukkig

één maand geleden

Reactie op Tokki

Mijn 3 maanden oude zoon kijkt iedere avond met z'n oude broer mee een half ...
Haha! Zo klein en kunnen al zo duidelijk zijn he. Heerlijk.

één maand geleden

Reactie op Noelleanne95

Hier keek onze van de week vijf minuutjes van dat dansende fruit op YouTube ...
Ohhh dat vind onze dochter ook zo geweldig om naar te kijken!😂

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Borstvoeding geven op de achterbank van de auto tijdens het rijden wanneer ...
Dit heb ik zo vaak gedaan op vakantie haha

één maand geleden

Reactie op Taurus1994

Dit heb ik zo vaak gedaan op vakantie haha
Ze zat nog wel in de maxi cosi haha ik hing erin

één maand geleden

Ik lees veel die zeggen dat ze loedermoeder zijn omdat ze flessen niet uitkoken, maar het advies is nu om dat juist niet te doen en het lekker in de vaatwasser te gooien. 😅 (heel fijn dat dat veranderd is, want ik was bij mn 1e die loedermoeder die dr flessen niet uitkookte maar in de vaatwasser deed 🤣)

één maand geleden

Reactie op carmenflower

Ohja ik deed ook eerst alle hydrofielen doeken strijken en opvouwen Net als ...
Bij de oudste had ik hier alle tijd voor maar met een peuter en baby is schone kleding al goed e die kreukels verdwijnen wel bij het dragen denk ik maar.

één maand geleden

Ik had de baby even op m'n nek genomen (waren aan het spelen) en ik til haar eraf, maar sta te dicht bij de deurpost waardoor ze haar hoofd tegen met raampje boven de deur stootte... Baby huilen en mama voelde zich flink schuldig 🙈🙈

één maand geleden

Zaterdag een gaatje laten schieten bij m’n zoon.

één maand geleden

Reactie op ikbenlindsay

Ik had de baby even op m'n nek genomen (waren aan het spelen) en ik til haa ...
Aaah ik had dit pas ook. zo zielig maar mijn zoontje voelde het volgensmij geen eens. Ik voelde mij echt een slecht mens!

één maand geleden

Eerst zeggen dat ik alleen groente ga geven als hapjes en nu al fruit heb gegeven na 1 week 🤣👍🏻

één maand geleden

Ik kwam er vandaag achter dat zitten niet zo goed is voor de ruggetjes. wij hebben ons zoontje vaak ‘zittend’ op schoot. Uiteraard houden we hem dan vaat. Blijkt dat helemaal niet goed te zijn??

één maand geleden

Reactie op aj205a

Ik kwam er vandaag achter dat zitten niet zo goed is voor de ruggetjes. wij ...
Nee hoor, dat kan best. Ze zijn dan goed ondersteund en ze zitten niet uren op die manier. Ook heb je, in tegenstelling tot bijvoorbeeld zitten in een kinderwagen, geen gehobbel wat ze moeten opvangen met de heupen/ruggen. Wij laten ons kindje ook zitten op schoot. Vindt hij heerlijk. Ik hou dezelfde regel aan zoals voor de wipstoeltjes, dus niet teveel op een dag en niet te lang achter elkaar.

één maand geleden

Reactie op aj205a

Ik kwam er vandaag achter dat zitten niet zo goed is voor de ruggetjes. wij ...
Volgens mij is het meer dat je ze niet in van die babystoeltjes moet zetten of bijvoorbeeld 'zelfstandig' op de bank. Op schoot zitten ze ondersteund en ik neem aan niet uren achter elkaar.

één maand geleden

Niet zo zeer bij de baby maar bij m’n oudste van 3 jaar. Overdag zindelijk, ‘s nachts bijna en vaak droog in de ochtend, maar nog wel een luier om (maat 5) De luiers waren op en de winkels dicht. Luier van baby zusje om (maat 3). Paste net. Ze kwam droog uit bed gelukkig 😂

één maand geleden

In het vingertje geknipt met de nagelknipper🥲 Sokje om haar hand gedaan zodat niet alles onder het bloed kwam te zitten. Dat vond ze wel interessant. (Tippie, maar dan zonder het in-vinger-knippen gedeelte 😂)

één maand geleden

Reactie op Rissje89

In het vingertje geknipt met de nagelknipper🥲 Sokje om haar hand gedaan zo ...
Ooohja hier ook een keertje gedaan 🫣 in de pinkje. Meteen die pink in mn mond gedaan en getroost, was paar seconde later weer goed