129 Reacties

één maand geleden

Reactie op Nicole1306

Ooohja hier ook een keertje gedaan 🫣 in de pinkje. Meteen die pink in mn m ...
Hahah hier een keer het velletje van de bovenbeen in de klik sluiting van de wipstoel… oepss

één maand geleden

Reactie op Liinseey

Hahah hier een keer het velletje van de bovenbeen in de klik sluiting van d ...
Ooh dat heb ik ook een keer gehad met de maxicosi. Ik zag het pas toen ik haar er later uit haalde: een rood/blauwe plek. Schaamrood op de kaken omdat ik toen pas begreep waarom ze zo hard had gehuild🙈

één maand geleden

Reactie op Rissje89

In het vingertje geknipt met de nagelknipper🥲 Sokje om haar hand gedaan zo ...
Ja hier ook gedaan, voelde me vreselijk 🥺

één maand geleden

Tummy time met peppa pig is een hit 🫢

één maand geleden

Reactie op Maanlicht

Tummy time met peppa pig is een hit 🫢
Hier ook! Dochter lag op het kleed te spelen en broer zette peppa op. Ze rolde meteen op haar buik om ook mee te kijken😅😂

één maand geleden

Fulltime kolven: het kolfapparaat zonder te wassen van de vorige sessie nog een keer gebruiken hehe

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Fulltime kolven: het kolfapparaat zonder te wassen van de vorige sessie nog ...
Dit mag overigens wel, borstvoeding kan je ook tot 8 uur buiten de koelkast bewaren, dus je ongewassen spullen mag je ook nog een keer gebruiken binnen 8 uur na de laatste sessie 😉.

één maand geleden

Omg, beide kinderen slapen niet. Nu slaapt peuter bijna maar baby ligt in de andere kMer kamer te jammeren en ik wil niet opstaan dat peuter wakker wordt. Helppp😭

één maand geleden

Huilend kind in de auto na een autorit van 3,5 uur die al wat onrustig was verlopen met meerdere stops. Mama ernaast was ook moe en wist het niet meer, zegt papa opeens dat z'n luier misschien wel vol is en stopt bij het eerstvolgende tankstation. Ja hoor, het zat tot op z'n rug.. ik had niks gehoord of geroken 😅

één maand geleden

Gisteren voor het eerst op de bakfiets. En op de terugweg naar huis omgevallen omdat ik me evenwicht verloor. Beide kinderen mankeren niks en hebben geen kik gegeven. Maar wat voel ik me rot

één maand geleden

Reactie op Noelleanne95

Gisteren voor het eerst op de bakfiets. En op de terugweg naar huis omgeval ...
Dat is schrikken... gelukkig niemand zich bezeerd ❤️ Maar vind ik geen loedermoeder hoor. Kan de beste overkomen 😘

één maand geleden

Reactie op Marenne

Dat is schrikken... gelukkig niemand zich bezeerd ❤️ Maar vind ik geen loed ...
Ja enorm schrikken maar de meiden vonden het niet zo interessant. Gelukkig ben ik de enige met een blauwe plek. ❤️

één maand geleden

Toch stiekem iedere dag in bad/ onder de douche met de kleine voor t slapen gaan🙈

één maand geleden

Reactie op Marenne

Ik lees veel die zeggen dat ze loedermoeder zijn omdat ze flessen niet uitk ...
Nu hoorde ik laatst op tv weer dat je ze ook niet in de vaatwasser moet doen, want dan komt er een stofje vrij dat niet goed is. Nu moet je ze dagelijkz op de hand afwassen met afwasmiddel... Ik spoel ze altijd gewoon om met koud water en was ze dan een paar keer per week af met een sopje.

één maand geleden

Ja mijn kind kijkt af en toe een half uurtje tv. Ja ik heb geen vaste bedtijd en zit gerust tot 12 uur savonds op visite, kind slaapt wel in de wagen.

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Borstvoeding geven op de achterbank van de auto tijdens het rijden wanneer ...
Oh ja dat doe ik ook wel eens ja🙈

één maand geleden

Mijn zoon op schoot zetten, dancing fruit filmpjes opzetten om zo eindelijk zn nageltjes te kunnen vijlen😆

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Borstvoeding geven op de achterbank van de auto tijdens het rijden wanneer ...
Flesje doe ik ook, borstvoeding zal ik niet zo snel zo doen maar ik kan het wel begrijpen als je baby te keer gaat je snel wil handelen.

één maand geleden

Reactie op 89Liz

Nu hoorde ik laatst op tv weer dat je ze ook niet in de vaatwasser moet doe ...
T is ook altijd wat, ik zeg toedeloe, ze gaan hier lekker in de vaatwasser 🤣🤣

één maand geleden

Ons zoontje is nog geen 4 maanden maar geniet al heerlijk van een dagelijks fruithapje (wel vers). Hij zit op de max hoeveelheid melk en was er volgens ons dus ook echt aan toe. 🥰